Оптимізація гри лише за 89 євро. Інді-розробник придбав найдешевший ПК після скарг гравців на продуктивність

Нідерландська інді-студія Wall Spaghetti, розробники шахового roguelike Yes, My Queen, вдалися до неочікуваного рішення для оптимізації своєї гри. Вони придбали ПК за 89 євро для тестування проєкту.

Про таке рішення повідомив один із членів команди під ніком gitpullorigin. За його словами, після того як вийшла демоверсія Yes, My Queen, деякі гравці скаржилися на продуктивність гри. Після цього фідбеку команда обрала радикальний підхід і придбала найдешевший комп’ютер, який могла знайти. Вартість Intel DC3217IYE Mini PC NUC Kit виявилася нижчою за вартість деяких версій сучасних ААА-релізів. Машина працює на процесорі Intel Core i3-3217U з тактовою частотою 1,8 ГГц, має 4 гігабайти вбудованої пам’яті та SSD-накопичувач на 120 гігабайтів.

У відповідях до публікації розробник зазначив, що скромна машина дозволяє легше виявляти вузькі місця, які не так очевидні на ПК середнього рівня. Зокрема, він дізнався, що «використання Vulkan на інтегрованому графічному процесорі низького рівня робить весь текст невидимим» і що «використання користувацького курсора в програмному режимі додає помітну затримку».

Втім, деякі користувачі зазначили, що багато людей використовують ще гірше «залізо» для ігор. Інші зауважили, що i3-3217U — це бюджетний чіп для ноутбука тринадцятирічної давнини, і загалом пристрій є «відновленим» комп’ютером, який насправді дуже старий і на який магазин «щойно встановив Windows 11 та значно завищив ціну». Решта дописувачів порадила звернути увагу на офіційну статистику «заліза» від Steam, порадити такий підхід розробникам Borderlands 4, а також використати комп’ютер у майбутньому для бекапів та контролю версій.

Як вам така ідея оптимізації власних ігор? Чи підходить вона всім інді-розробникам? Можливо, ви самі так оптимізуєте свої ігри?

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Для инди это актуально не в меньшей степени, чем для AAA с их любимым UE5.
Инструментария сегодня валом, порог вхождения низкий, а системное образование это долго и скучно (тем более в эпоху LLM). Сегодня каждая кухарка может слепить на коленке нечто и опубликовать это в стиме. А потом очередное пиксельное 2d чудо портируют на Switch и оказывается, что оно там еле-еле работает в 30 fps.

ні, ну залізо світчу це окрема тема розмови.
вони можуть робити скільки завгодно класні інженерні штуки з точки зору ергономіки девайса, але вибачте, оптимізація для свічу це загальновідомий мем.

от вам возьмак, якому вже десяток років

сорри, я писал про примитивное пиксельное 2d для которого Switch имеет минимум 10x запас по мощности

никто не убедит меня, что Switch не может тянуть NINJA GAIDEN: Ragebound в 60 fps

Працював один колега в відділенні невеликого регонального банку. Кожне оновлення клало мережу на день-два. На мої питання, чому програмери не поставлять пару компів у себе і ганяють обновлення на місці, відповідав, що робити нікому. (

А тут — дуже правильне рішення.
Користувачі бачать, що про них думають.

робити нікому

Треба збільшити кількість етапів співбесіди до восьми. Ні, до дев’яти.

І взяти тестером подружку, бо вона красівая ))))

Усе нове — добре забути старе: тестування програм на відповідність мінімальним системним вимогам ніхто не відмінял

Підписатись на коментарі