«Не можна покладатися лише на підкручування чисел». Творець Undertale та Deltarune назвав свій стиль роботи «дурним» і неефективним
Американський інді-розробник Тобі Фокс, який є автором ігор Undertale та Deltarune, розповів про свій спосіб створення ігор. За його словами, його стиль роботи «дурний», однак саме він надав іграм унікальної чарівності.
Фокс вважає свій метод доволі неефективним і пояснює, що в інших рольових іграх можуть бути вороги, які в основному використовують здебільшого фізичні атаки. Зовнішність і анімації можуть відрізнятися, але такі аспекти, як сила атаки, HP та інші характеристики, можна «майже миттєво змінювати в базі даних».
«У Deltarune ми не можемо покладатися лише на підкручування чисел. Усе в грі — це просто контейнер для небаченої досі „фішки“. Кожен ворог має нові патерни куль, нові дії, у кожній зоні — нові головоломки тощо. Я не вважаю, що це однозначно добре чи погано. Зрештою, Final Fantasy — одні з моїх улюблених RPG... але метод, який я обрав, не дуже ефективний для розробки», — пояснив розробник.
Дійсно, перший розділ Deltarune вийшов у
«Рішення — за гравцями, які чекали: їм вирішувати, чи воно було того варте», — резюмує Фокс.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів