У Xbox справи краще, ніж у PlayStation. Аналітики дослідили, як на успішність ігор впливає наявність користувацького контенту та модів

Агенція GameDiscoverCo та платформа моддерів Mod.io оприлюднили звіт UGC Impact Study 2025. У ньому вони дослідили, як користувацький контент і моди впливають на комерційний успіх ігор.

Для цього експерти проаналізували приблизно 1200 ігор. У Steam вони брали проєкти, виторг яких перевищив мільйон доларів у перший місяць, а на консолях головним критерієм були продажі у понад 100 тисяч копій протягом першого місяця. На платформі Valve близько 20% ігор підтримували офіційні UGC-рішення — Steam Workshop, Mod.io, CurseForge, пропрієтарні системи на кшталт Bethesda Creations або Paradox Mods тощо. Для консолей цей показник становить лише 3%.

Нижче наводимо кілька ключових висновків звіту:

  • Ігри з UGC можуть мати перевагу в загальному доході (Revenue Advantage) до +31%.
  • Підтримка UGC призводить до значно кращого утримання гравців (Player Retention), демонструючи на 75% краще утримання через два роки порівняно з іграми без користувацького контенту.
  • Через п’ять років після релізу ігри з UGC показують покращення утримання (за медіанною CCU — кількістю одночасних користувачів) до +115%.
  • Ігри, які підтримують UGC, демонструють зростання доходу від DLC до +105%.
  • Через рік після релізу ігри з підтримкою UGC на PlayStation показали на 16% кращу продуктивність (за медіанною кількістю гравців).
  • На Xbox вони показали ще кращі результати — до 24% кращої продуктивності через рік.
  • Наприклад, впровадження офіційної підтримки модів для Baldur’s Gate 3 у 2024 році призвело до збільшення DAU на 20% на всіх платформах.
  • Для ігор у сегменті VR підтримка UGC забезпечує зростання на +30%.




«Загалом, завдяки розширеному обсягу даних та аналізу нових платформ, дослідження впливу користувацького контенту 2025 року підтвердило та посилило початкові висновки дослідження 2024 року. Ігри з офіційною підтримкою UGC або модифікацій постійно та значно перевершують інші ігри в комерційних цілях. Це значною мірою пояснюється кращим утриманням гравців у довгостроковій перспективі», — резюмують автори дослідження.

Детальніше про звіти можна дізнатися за цим посиланням.

Чи граєте ви в ігри з користувацьким контентом та модифікаціями? Які, якщо не секрет? Діліться прикладами в коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі