Bloober Team за пів року заробила на ринку Польщі лише $18 тисяч. Це 0,15% від світового виторгу студії

Польська студія Bloober Team опублікувала фінансовий звіт за перше півріччя 2025 року. Компанія зазначила, що на ринку Польщі з січня по червень заробила лише $18 тисяч. Це 0,15% від виторгу Bloober Team в усьому світі — загальний показник склав $12,6 млн.

Ця цифра нижче на 6,4% за торішній показник. Чистий консолідований дохід теж впав до $2,3 млн — відносно аналогічного періоду 2024-го зниження складає 32,6%. Втім, засновник компанії Пйотр Бабено зазначив: вони «дуже задоволені підсумками півріччя» і результати демонструють, що компанія «вміє генерувати стабільні доходи та прибуток у періодах між великими релізами». Також важливо врахувати, що нова гра студії Cronos: The New Dawn не враховується в цьому звіті, оскільки вийшла вже у другому півріччі 2025-го.

Найбільше грошей Bloober Team отримує з Азії (майже 64% виторгу), Північної Америки (31,8%) та Європи (трошки більше за 4%). Окремо по країнах компанія свої показники не розбивала, однак зазначила — в Польщі дохід від продажів склав близько 67 тисяч злотих ($18 тисяч).

В переліку інших речей, про які звітує студія:

  • 25 лютого 2025 року компанія уклала угоду з Konami щодо виробництва гри під кодовою назвою Проєкт «G». Вона вийде на ПК, PlayStation 5 та Xbox X/S і буде заснована на інтелектуальної власності Konami.
  • Також Bloober Team в березні цього року уклала важливу угоду зі Netflix — вона стосується виробництва гри під кодовою назвою Проєкт «N» для платформи Netflix; остання буде власником та видавцем гри.
  • Світова прем’єра Проєкту «R» під назвою «I Hate This Place» призначена на IV квартал 2025 року; гра вийде на ПК, PlayStation 5, Xbox X/S та Nintendo Switch.
  • Cronos: The New Dawn отримає дискову версію, дистрибуцію якої забезпечать Skybound Game Studios (Північна та Південна Америка для PS5) та Bandai Namco (Європа, Близький Схід та Австралія для PS5 та PC).
  • Для видавництва та маркетингу Cronos: The New Dawn компанія уклала договір про оборотний кредит на суму $12 млн.
  • Найбільшу частку акцій компанії (20,10%) на день передачі звіту опосередковано контролює китайський медіагігант Tencent.
  • Компанія оцінює змінність валютних курсів як високий ризик, оскільки витрати на виробництво несуться у польських злотих, а переважна більшість надходжень від продажів номінована в іноземних валютах (переважно в USD).
  • Істотність ризику, пов’язаного з можливою втратою керівного складу компанії, оцінюється як висока, оскільки зберігається високий попит на спеціалістів у секторі розробки ігор.
«Ми представимо більше інформації про компанію та наші плани на найближчі місяці під час зустрічі з інвесторами, запланованої на 30 вересня 2025 року», — резюмує Бабено.

Як думаєте, чому сума доходу на польському ринку у Bloober Team така низька? На вашу думку, з чим це пов’язано?

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Только я один прочел Bober Team?

Але при цьому польська локалізація є майже у всіх іграх, а Українська досі ні(
Приклад той же SILENT HILL f

Приклад той же SILENT HILL f

А його ж робили на блубери.

Підписатись на коментарі