Бюджет Ghost of Yōtei такий же, як у першої частини — близько $60 мільйонів. Гра значно дешевша за інші сиквели від Sony
Ghost of Yōtei — наступна велика гра від внутрішніх студій Sony. Однак розробники з Sucker Punch Productions уникли різкого зростання бюджету порівняно з першою частиною. Сиквел вартує приблизно стільки ж, скільки й Ghost of Tsushima — в районі $60 мільйонів. Хоча для студій Sony характерно, що продовження франшиз вимагають значно більше коштів.
Браян Флемінг, співзасновник Sucker Punch Productions, поспілкувався з журналістами Game File. Однією з тем розмови стала виробнича вартість Ghost of Yōtei. Бюджет Ghost of Tsushima склав близько $60 мільйонів, і за словами керівника, сиквел вдалося створити за майже ту ж суму. Тому що розмір команди був дуже схожим.
«Якщо подивитися на фінансові показники та витрати, людино-роки, кількість місяців, протягом яких команда — помножена на розмір команди — працювала над проєктом, то насправді все дуже, дуже схоже», — заявив Флемінг.

Загалом до розробки Ghost of Yōtei було залучено більше людей, ніж у випадку з першою частиною. Але багато задач Sucker Punch передала на аутсорс, тому вдалося зберегти бюджет в межах $60 мільйонів. За словами керівника, це стало результатом прагнення зберегти компактну команду.
«Ми завжди відчували, що не хочемо мати занадто велику команду. Ми завжди хочемо, щоб вона була на 3% меншою, ніж мінімально необхідна для виконання роботи. Щоб зробити щось велике, потрібна дійсно неймовірна ідея й обмежений час», — підсумував Флемінг.
Для Sony характерно, що продовження франшиз коштує значно дорожче. Така ситуація склалася з Marvel’s Spider-Man 2 та Horizon Forbidden West, бюджети яких зросли в
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів