«Гравці постійно пропонують ідеї». Творці Palworld вважають ранній доступ чудовим інструментом і відкидають критику
Нещодавно в Х виникла суперечка щодо релізу ігор в ранньому доступі. Творці Palworld стали на захист цього формату запуску проєктів. За словами Джона Баклі, Global Community Manager у Pocketpair, вихід в early access дає можливість підтримувати звʼязок з аудиторією та реалізовувати побажання користувачів. Розробники «не настільки дурні, щоб вважати, ніби краще за інших все знають».
Дискусія виникла після пропозиції журналіста Кріса Скалліона. На його думку, таким іграм як Palworld потрібно відмовитися від «фішки дочасного доступу». Бо вони достатньо популярні, щоб одразу виходити в повноцінний реліз.

Баклі відповів журналісту. Комʼюніті-менеджер не бачить звʼязку між раннім доступом та кількістю гравців. Тому що аудиторія ніяк не демонструє готовність проєкту та обсяг контенту.
«Palworld знаходиться в ранньому доступі, тому що ми запустили його раніше з конкретною метою — зібрати відгуки, щоб зробити гру ще кращою. Ми врахували багато з цих відгуків і внесли багато змін, щоб задовольнити потреби наших гравців. Ми не настільки дурні, щоб думати, ніби знаємо все краще за інших. Наші гравці постійно діляться ідеями та пропозиціями щодо того, як зробити Palworld цікавішим, і ми були б божевільними, якби ігнорували це», — написав Баклі.
За словами фахівця, проєкт Pocketpair дійсно охопив широку аудиторію. До гри долучилися 32 мільйони користувачів. Проте вона досі перебуває в розробці.
«Можливо, це просто особливість культури Steam? Чи варто було не називати Satisfactory, Baldur’s Gate 3 або Enshrouded [іграми] в ранньому доступі тільки тому, що вони теж були популярними? Хоча я впевнений, що всі три гри стали кращими завдяки відгукам, отриманим під час раннього доступу.
Мільйони гравців, які приєдналися під час дочасного доступу, не знецінюють ці зусилля. Ігри стають кращими тільки тоді, коли в них беруть участь гравці. Будь ласка, не ігноруйте всі успішні проєкти в ранньому доступі — Palworld лише один з них», — підсумував Баклі.
Нагадаємо, раніше аналітики Newzoo поділилися статистикою щодо релізів в early access. Вони показали, що чим довше гра перебуває в дочасному доступі, тим менше аудиторії залучить після повноцінного релізу.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів