Непереборна сила ностальгії. Дослідники з’ясували, що 76% гравців вважають ремейки привабливими, а 80% називають їх «затишними та ностальгічними»

Консалтингова компанія MTM опублікувала звіт «Remake vs Innovate: Is the past the future of gaming?», в якому дослідила «настрої, напругу та економічний вплив ремейків та ремастерів відеоігор на сучасному ринку». Дослідження виявило, що 85% тих, хто за останній рік грав у ремастери або ремейки не грали в оригінальні версії гри. При цьому 76% респондентів назвали ремейки та ремастери «привабливими».

MTM опитала 1500 геймерів, які щомісяця грають на ПК чи консолях. Компанія визначила ремейк, як «переосмислення оригінальної гри, створене з нуля з оновленою графікою, ігровими механіками і часом сюжетними елементами». Водночас ремастер це «поліпшена версія оригінальної гри, що підвищує якість зображення, звуку та продуктивність без зміни базового ігроладу».

Серед основних висновків звіту:

  • Зростання та комерційний успіх. Ремейки та ремастери є все більш важливою частиною релізного графіку в ігровій індустрії, і їхній комерційний успіх майже гарантований.
  • Фінансова стабільність та зниження ризиків. Для розробників та видавців ремейки та ремастери пропонують фінансову стабільність і знижений ризик, оскільки вони використовують інтелектуальну власність з перевіреною фанатською базою.
  • Широка привабливість серед гравців. Майже всі гравці (90%) грали в ремейки або ремастери, а більшість (76%) вважають їх привабливими. Попри деякі застереження, 53% геймерів погоджуються, що перевипущені ігри збільшують їхню залученість до геймінгу.
  • Рушійна сила ностальгії. Ностальгія є ключовим фактором привабливості в цьому питанні. Геймери використовують їх для емоційного зв’язку з минулим (80% погоджуються, що це затишно та ностальгічно), для відтворення улюблених старих ігор (78%), для обміну досвідом з новими поколіннями (71%) та для відкриття класичних ігор вперше (67%).
  • Баланс між змінами та вірністю оригіналу. Існує напруга між бажанням змін у сюжеті/ігровому процесі та збереженням вірності оригіналу. 35% геймерів вважають, що ремейки кращі зі змінами в сюжеті/геймплеї, 30% — гірші зі змінами, а 35% згодні з обома твердженнями однаково.
  • Очікування нижчої ціни. Гравці очікують, що ремейки та ремастери будуть коштувати менше, ніж абсолютно нові ігри. 48% вважають, що «трохи дешевше» є справедливою ціною, а 20% очікують значно нижчої ціни.
  • Оптимальний час для перевипуску. Розробникам слід ретельно обирати час для перевипуску. Занадто швидкий реліз після оригіналу може відштовхнути гравців. Значна частина геймерів (32%) вважає, що ідеальний інтервал становить 5-6 років, а 28% — 7-8 років.

Нижче можна погортати сам звіт:

Що про ремейки та ремастери думаєте ви? Чи немає враження, що ігрова індустрія останнім часом грішить цим явищем? Також цікаво, на вашу думку, якій ідеальний інтервал між оригінальною грою та її ремейком? Діліться думками в коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

не сильно интересно, когда в игре просто перерисовывается графика (типа Diablo 2 R или METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER)
одобряю подход Capcom, когда ты получаешь полностью новую игру, в которой старались сохранить дух и атмосферу оригинала

Підписатись на коментарі