Непереборна сила ностальгії. Дослідники з’ясували, що 76% гравців вважають ремейки привабливими, а 80% називають їх «затишними та ностальгічними»
Консалтингова компанія MTM опублікувала звіт «Remake vs Innovate: Is the past the future of gaming?», в якому дослідила «настрої, напругу та економічний вплив ремейків та ремастерів відеоігор на сучасному ринку». Дослідження виявило, що 85% тих, хто за останній рік грав у ремастери або ремейки не грали в оригінальні версії гри. При цьому 76% респондентів назвали ремейки та ремастери «привабливими».
MTM опитала 1500 геймерів, які щомісяця грають на ПК чи консолях. Компанія визначила ремейк, як «переосмислення оригінальної гри, створене з нуля з оновленою графікою, ігровими механіками і часом сюжетними елементами». Водночас ремастер це «поліпшена версія оригінальної гри, що підвищує якість зображення, звуку та продуктивність без зміни базового ігроладу».
Серед основних висновків звіту:
- Зростання та комерційний успіх. Ремейки та ремастери є все більш важливою частиною релізного графіку в ігровій індустрії, і їхній комерційний успіх майже гарантований.
- Фінансова стабільність та зниження ризиків. Для розробників та видавців ремейки та ремастери пропонують фінансову стабільність і знижений ризик, оскільки вони використовують інтелектуальну власність з перевіреною фанатською базою.
- Широка привабливість серед гравців. Майже всі гравці (90%) грали в ремейки або ремастери, а більшість (76%) вважають їх привабливими. Попри деякі застереження, 53% геймерів погоджуються, що перевипущені ігри збільшують їхню залученість до геймінгу.
- Рушійна сила ностальгії. Ностальгія є ключовим фактором привабливості в цьому питанні. Геймери використовують їх для емоційного зв’язку з минулим (80% погоджуються, що це затишно та ностальгічно), для відтворення улюблених старих ігор (78%), для обміну досвідом з новими поколіннями (71%) та для відкриття класичних ігор вперше (67%).
- Баланс між змінами та вірністю оригіналу. Існує напруга між бажанням змін у сюжеті/ігровому процесі та збереженням вірності оригіналу. 35% геймерів вважають, що ремейки кращі зі змінами в сюжеті/геймплеї, 30% — гірші зі змінами, а 35% згодні з обома твердженнями однаково.
- Очікування нижчої ціни. Гравці очікують, що ремейки та ремастери будуть коштувати менше, ніж абсолютно нові ігри. 48% вважають, що «трохи дешевше» є справедливою ціною, а 20% очікують значно нижчої ціни.
- Оптимальний час для перевипуску. Розробникам слід ретельно обирати час для перевипуску. Занадто швидкий реліз після оригіналу може відштовхнути гравців. Значна частина геймерів (32%) вважає, що ідеальний інтервал становить
5-6 років, а 28% —7-8 років.
Нижче можна погортати сам звіт:
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів