Рік — вже забагато. Аналітики розповіли, скільки гра має перебувати в ранньому доступі, щоб не втратити аудиторію

Аналітики Newzoo опублікували «Глобальний звіт про ігровий ринок у 2025 році». Однією з тем 200-сторінкового документа став дочасний доступ Steam. Експерти зібрали статистику щодо випущених ігор за цією моделлю. Вони показали, скільки проєкт може перебувати в early access, щоб на релізі зберегти аудиторію. Як зʼясувалося, цей термін має не перевищувати шість місяців.

Ознайомитися зі звітом Newzoo можна на офіційному сайті. Аналітики згрупували ігри за терміном перебування в дочасному доступі. І для кожної категорії вони опублікували середню кількість користувачів за перші три місяці після запуску версії 1.0.

Графік показав, що чим довше проєкт знаходиться в ранньому доступі, тим менше аудиторії повертається під час повноцінного релізу. Найбільший показник у групи 4-6 місяців early access — близько 1,8 мільйона осіб.

Трішки менше у 7-9 місяців, але тут статистику підвищила Dave the Diver. Гра від Mintrocket перебувала в дочасному доступі 8 місяців, а на виході стала доволі популярною. Після релізу вона залучила 1,5 мільйона користувачів.

Ще одним сплеском на графіку стала група 22-24 місяці. У цьому випадку збільшення аудиторії теж продиктоване двома винятками — V Rising та Ready or Not.

Нагадаємо, раніше ми писали, що в дочасному доступі Steam більше не можна публікувати ігри для дорослих. Хоча офіційно Valve не повідомляла про це нововведення.

А ви купуєте ігри в дочасному доступі чи очікуєте не повноцінний реліз? Пишіть в коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Стаття і аналітика дивна, якщо чесно. Саме питання:

скільки гра має перебувати в ранньому доступі, щоб не втратити аудиторію

Це питання поставлено не правильно. Якщо гравець купив гру у дочасному доступі, то чому гравець має грати у цю гру постійно до релізу і після релізу?

На мою думку, краще вже почекати на повноцінний реліз і купити гру, але, звісно, тут є виключення. Якщо дочасний доступ пропонує цікавий і приємний (а іноді навіть інноваційний) ігровий досвід — це такі ігри, як, наприклад, Ostriv чи Valheim, тоді такі ігри приємно купувати і грати в них навіть коли ігри недопрацьовані. Але, варто зауважити, що вказані ігри перебувають у ранньому доступі роками! І це не щось негативне, а, навпаки, позитивне явище!

Аналітикам привіт від Factorio

А ви купуєте ігри в дочасному доступі чи очікуєте не повноцінний реліз?

покупаю, только если понимаю, что ценник игры соответсвует тому, что в ней уже реализовали

Підписатись на коментарі