Рік — вже забагато. Аналітики розповіли, скільки гра має перебувати в ранньому доступі, щоб не втратити аудиторію
Аналітики Newzoo опублікували «Глобальний звіт про ігровий ринок у 2025 році». Однією з тем 200-сторінкового документа став дочасний доступ Steam. Експерти зібрали статистику щодо випущених ігор за цією моделлю. Вони показали, скільки проєкт може перебувати в early access, щоб на релізі зберегти аудиторію. Як зʼясувалося, цей термін має не перевищувати шість місяців.
Ознайомитися зі звітом Newzoo можна на офіційному сайті. Аналітики згрупували ігри за терміном перебування в дочасному доступі. І для кожної категорії вони опублікували середню кількість користувачів за перші три місяці після запуску версії 1.0.

Графік показав, що чим довше проєкт знаходиться в ранньому доступі, тим менше аудиторії повертається під час повноцінного релізу. Найбільший показник у групи 4-6 місяців early access — близько 1,8 мільйона осіб.
Трішки менше у 7-9 місяців, але тут статистику підвищила Dave the Diver. Гра від Mintrocket перебувала в дочасному доступі 8 місяців, а на виході стала доволі популярною. Після релізу вона залучила 1,5 мільйона користувачів.
Ще одним сплеском на графіку стала група 22-24 місяці. У цьому випадку збільшення аудиторії теж продиктоване двома винятками — V Rising та Ready or Not.
Нагадаємо, раніше ми писали, що в дочасному доступі Steam більше не можна публікувати ігри для дорослих. Хоча офіційно Valve не повідомляла про це нововведення.
А ви купуєте ігри в дочасному доступі чи очікуєте не повноцінний реліз? Пишіть в коментарях!
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев
3 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів