«Це трохи безсердечно». Креативний директор Hell is Us вважає, що несподіваний реліз Silksong точно вплинув на продажі його гри

Team Cherry всього за два тижні оголосила, що Hollow Knight: Silksong вийде 4 вересня. Це змусило хвилюватися навіть більші команди. Серед них була і Rogue Factor, яка готувалася випустити Hell is Us. Креативний директор гри Джонатан Жак-Беллетет назвав рішення австралійських розробників «трохи безсердечним». На його думку, несподіваний реліз Silksong точно вплинув на продажі екшена Rogue Factor.

Керівник став гостем в останньому випуску подкасту Skill Up’s Friends Per Second. Креативний директор розповів, якою була реакція в студії, коли оголосили дату виходу Hollow Knight: Silksong.

«Ми всі дуже швидко кинулися до своїх телефонів, зв’язалися з нашим видавцем [Nacon] і зробили всі необхідні кроки», — розповів Жак-Беллетет.

Він визнає, що Team Cherry мала повне право оголошувати про реліз за два тижні. Немає ніяких норм, які б це забороняли. Креативний директор не бажає звинувачувати австралійську команду в тому, що вони заподіяли шкоду Hell is Us або іншим релізам.

«Я не хочу вступати в таку дискусію. Але коли ти знаєш, що ти такий вагомий, то „тіньовий дроп“ — це щось на кшталт „вау“. Як GTA 6 від світу інді — і я знаю, що зараз цей термін вживається дуже часто, але в індустрії ми саме так називаємо подібні ігри — зробити тіньовий реліз чогось подібного — це трохи безсердечно», — вважає Жак-Беллетет.

Зрештою Rogue Factor і Nacon вирішили залишити дату релізу без змін. Креативний директор радий, що команда прийняла таке рішення. Розробники вважали, що зможуть «пережити бурю», хоча була і більш практична причина. У випадку відкладення гри Rogue Factor довелося б повернути кошти за попередні замовлення.

«Ми все ще набагато більші за деякі менші [студії], які могли б набагато більше постраждати та вирішили змінити свої дати. Зміна дати виходу Hell is Us була б досить великим завданням. Того дня між багатьма людьми, між нами та нашим видавцем, було обміняно безліч електронних листів, текстових повідомлень», — продовжив Жак-Беллетет.

Ведучі прямо поцікавилися, чи вплинула Hollow Knight: Silksong на продажі Hell is Us. Креативний директор вважає, що безперечно так, хоч і не має точної статистики.

«Я не можу цього довести, у мене немає конкретних цифр, принаймні зараз. Але, я маю на увазі, звичайно. Звичайно, це вплинуло», — додав Жак-Беллетет.

За словами креативного директора, Hell is Us довелося змагатися не лише з Silksong. Через день вийшла Cronos: The New Dawn, яка також перетягнула частину аудиторії.

«Ось у чому справа: сьогодні майже неможливо знайти період, коли ти практично один. 15 років тому середина-кінець літа завжди були мертвим періодом. Але тепер такого немає. Це постійне божевілля», — підсумував Жак-Беллетет.

Нагадаємо, на релізі Hollow Knight: Silksong через наплив користувачів тимчасово вийшли з ладу сервери магазинів на всіх платформах. А в Steam гра досягнула більш як 580 тисяч одночасного онлайну.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

15 років тому й ігри робили гарніші.
от хоча б 10 років тому


рандому забагато, але річ всеодно приємна.

а от попередня

що там з новою грою хз, поки що 1к позитивних відгуків.
взагалі не приємно бачити як вони відійшли від покрокових стратегій, а я дуже сподівався на який небудь Mordheim 2

Підписатись на коментарі