Ніколи не питайте гравців про ціну. Як ми обирали дату релізу та вартість нашої гри про покинуте українське село

В ідеальному світі підготовка до релізу інді-гри має починатися на етапі формування ідеї. Щоб навіть усний короткий опис майбутнього проекту давав відповідь на головні запитання: «що це таке, хто це захоче грати і як це продати?». Звичайно ж, у нашому випадку цього не сталося. І розбиратися з питаннями позиціонування нашої гри Back to Hearth, просування та розумінням цільової аудиторії прийшлося вже в ході розробки.

Цільова аудиторія

Гра спочатку задумувалася як затишний симулятор ходьби, де гравець ремонтує та прибирає будинки, досліджує предмети побуту колишніх мешканців та вивчає їхні історії через особисті речі та кат-сцени. В результаті ми зробили все як і задумували. Крім характеристики «затишний».

Ще на етапі першого демо, яке ми з командою возили на конференцію Games Gathering Lviv 2024, стало зрозуміло, що частина людей не сприймає Back to Hearth як «cozy» проект. В кращому випадку, вони казали, що гра сумна чи меланхолійна. Дехто з першого погляду питав: «О, у вас хорор про село?». Можливо в той момент треба було швидко перевзутися і таки почати робити з цього проекта хорор. Але ось ми тут.

Так виглядала гра на конференції Games Gathering Lviv 2024Так виглядала гра на конференції Games Gathering Lviv 2024

Про ціну

Два місяці тому постало питання формування ціни. І я не придумав нічого кращого, ніж запитати про це на Реддіті. І не де-небудь, а на сабреддіті r/cozygames. Спойлер: після цього я три дні мав жахливий настрій і думав над роботою на будівництві, яке я бачу зі свого вікна.

Так звані «затишні геймери» рознесли не тільки візуальний стиль гри, а й її тривалість. Я конкретно вказав, що плейтайм гри всього 60-70 хв. І це викликало хвилю невдоволення серед багатьох реддіторів. Найпоширеніша думка звучала приблизно так: «Я звик платити по 1 долару за 1 годину плейтама. 10 годин = 10 доларів. Якщо твій проект проходиться всього за 1 годину, то максимальна її ціна — 1 долар.» Дехто пропонував віддавати гру задарма, а дехто казав, що вона не варта уваги в принципі. Затишна дружня атмосфера🙂

Пост в Реддіті про ціну гри

Але якщо подивитися на всю вибірку коментарів холодним розумом, то можна знайти і тих, хто був готовий віддати навіть 7-8 доларів за такий короткий проект (за умови, що він буде справді хорошим). Значна кількість потенційних гравців вказували бажану ціну в діапазоні від 3 до 5 доларів. З врахуванням знижок, які так любить Steam, цей діапазон по факту коливався би від 1 до 4 доларів. Тож, проанізувавши та обговоривши вхідні дані з командою, ми вирішили, що ідеальною повною ціною для Back to Hearth буде 4 долара (3,2 долара з релізною знижкою). Відповідно 139 грн для України (111 грн з релізною знижкою).

Вибір дати релізу та часу

Насправді це було доволі просто. По-перше, це має бути вівторок, середа або четвер. Ми обрали четвер. Також обрали 19:00 за Києвом. В цей час у всій Європі вечір, а в США — ранок. Ніхто не спить, крім Азії, з якої в нас мало вішлистів. Десь у липні було зрозуміло, що при адекватному темпі роботи ми зможемо випустити гру не раніше вересня. А якщо дивитися більш реалістично — то на початку жовтня. Так як гра Back to Hearth має осінню атмосферу, такий порядок речей нас влаштовував. Але є нюанс, а саме графік подій платформи Steam:

Червоним відмічено небажаний період: з 29 вересня по 3 листопада

На графіку можна побачити періоди, коли увага до будь-якого нового релізу буде в середньому нижча, ніж в звичайні дні. Це сезонні розпродажі, фестиваль демо-версій Next Fest та хелоувінський розпродаж. Щоб мати більші шанси на успішний реліз, потрібно обрати дату або до, або після цих подій. Тому ми обрали дату до осіннього розпродажу. А саме 25 вересня. Можливо якісь фактори не були враховані, і це нам ще вилізе боком — не знаю. Напишіть в коментарі, будь ласка, як ви обираєте дату релізу.

Результати

Отже, дата релізу обрана, ціна встановлена, цільова аудиторія все ще не до кінця зрозуміла — чекаємо 25 вересня. А поки подивіться який гарний трейлер з анонсом дати релізу ми зробили:

А якщо ви стример, ютубер чи інфлюенсер будь-якого іншого формату і хотіли би зробити контент по нашій грі — напишіть, будь ласка, мені на пошту [email protected]. Я надам вам ключі з дорелізним доступом.

Сторінка гри: store.steampowered.com/...​p/2642760/Back_to_Hearth

Сторінки нашої команди:
Steam (наші ігри): store.steampowered.com/developer/podoba
Twitter (X): x.com/podoba_interact
BlueSky: bsky.app/...​bainteractive.bsky.social

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось7
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Два місяці тому постало питання формування ціни. І я не придумав нічого кращого, ніж запитати про це на Реддіті. І не де-небудь, а на сабреддіті r/cozygames. Спойлер: після цього я три дні мав жахливий настрій і думав над роботою на будівництві, яке я бачу зі свого вікна.

Якщо все ж влаштуєтеся на роботу на будівнитцво і коли отримаєте підвищення і станете власником бізнесу будівельної компанії, то ви тільки не подумайте запитувати у перехожих, що, мовляв: «Вітаю! Ось я будинок будую, скільки б ви заплатити за затишну квартиру?»

Бо тоді перехочеться працювати на будівництві!

Ахахахахах в голос

Був би прикольним хоррором. Зараз такі популярні в стімі.

Музика та графіка спонукають до цього)

Йеп, я це зазначав ще на стенді в GamesGathering

А я казав що гра має бути скритим горрором) Зараз така графіка більше асоціюється з страшними штуками, і я чисто інстинктивно чекаю підвох, а його нема

Думаємо над приквелом в жанрі хорор

Коли грав у демоверсію, мене дуже зачепила її атмосфера. Відчув щось на кшталт меланхолійної ностальгії.
Трохи розчарували діалоги в кат-сцені: здалися дещо сирими, хотілося б чогось більш емоційно проникливого. Але це, звісно, лише мої суб’єктивні враження.
Бажаю розробникам успіху й з нетерпінням чекаю на реліз!

Відчуваю, що гра прекрасно зайде під гарбузове лате, сидячи в кав’ярні 8 хвилі на Золотих...

Назва без артикля — це навмисний творчий задум, чи помилка?

Ви перша людина, хто за це спитала

ну, бо воно виглядає ’неприродно’, і наскільки мені відомий синтаксис англійської мови, то наче як мало б бути Back to the Hearth, якщо Hearth це не конкретна назва цього села
Але краще запитати експерта(реального, а не чатжпт)

Скільки у вас віш-листів зараз? Як на мене ви не зовсім праві з часом релізу. Бажано взяти участь у steam next fest, зібрати ще віш листів і вже потім стартувати!

Ми вже брали участь в некст фесті. Зараз 5300 вішів

Підписатись на коментарі