«Ми не хотіли бути «українською The Witcher». В GSC розповіли про культурну ідентичність в S.T.A.L.K.E.R. 2 та перехід на UE5.5

Представники GSC Game World поспілкувалися з італійськими журналістами про S.T.A.L.K.E.R. 2. Розробники розповіли про українську культурну ідентичність гри, і чому її випуск став настільки важливим. Фахівці описали проєкт як «форму мʼякої сили». А ще вони поділилися деталями про перехід на UE5.5 та портування шутера на PS5.

Інтервʼю взяли журналісти видання STWGames Italia в межах gamescom 2025. Відповіді на питання давали продюсер Євгеній Кулик та PR-директор Захар Бочаров, який родом з росії. Одне з питань стосувалося репрезентації української культури в грі GSC.

«Не тільки S.T.A.L.K.E.R. передає культурну ідентичність. Інші ігри також це роблять: наприклад, Expeditions 33 у Франції або в минулому наша гра Cossacks. Але зі S.T.A.L.K.E.R. 2, дія якого відбувається в зоні відчуження Чорнобиля, зв’язок з Україною був сильним з самого початку. Ми не хотіли передавати пряме повідомлення на кшталт «це добре, це погано», а скоріше стимулювати цікавість: змусити гравця запитати, де знаходиться Чорнобиль, що там сталося, звідки взялися мозаїки на автобусних зупинках, яку музику він слухає.

У цьому сенсі це схоже на те, що зробила The Witcher для Польщі: ми не хотіли бути «українським „Відьмаком“, а хотіли показати щось своє. З початком війни культурна ідентичність стала ще важливішою. S.T.A.L.K.E.R. 2, як українська гра, що розроблялася під час конфлікту, також сприймалася як форма культурної „м’якої сили“. Ніхто не хотів цієї війни, але неминуче значення гри, як українського символу, зросло», — пояснив Бочаров.

Окремо розробники прокоментували перехід S.T.A.L.K.E.R. 2 на UE5. За їхніми словами, це не був якийсь надзвичайний виклик, хоча GSC довелося створювати власні інструменти.

«Коли ми перейшли на Unreal Engine 5, я б не сказав, що ми зіткнулися з реальними проблемами. Але з такою великою грою доводиться інтегрувати інструменти, які вже включені в рушій, і водночас розробляти власні, щоб задовольнити потреби проєкту. Наразі ми працюємо з версією 5.5.4 Unreal, плануємо оновитися до неї цього року», — додав Кулик.

Представники GSC також прокоментували порт S.T.A.L.K.E.R. 2 для PS5. Вони заявили, що при роботі з кожною платформою виникають свої складнощі. Зараз гра проходить сертифікацію Sony, а команда продовжує працювати над оптимізацією для PS5 та PS5 Pro.

Нагадаємо, раніше ми писали про популярність S.T.A.L.K.E.R. 2 на PlayStation 5 в Україні. Всі три видання гри входять до пʼятірки лідерів за попередніми замовленнями.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось5
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Все ж таки не вийшло зробити новий прорив. Більше схоже на продовження серіалу, тільки більш кращою графікою :(

Шкода шо треба було аж війни щоб змінили ChErnobyl на ChOrnobyl*.

Воно і видно шо не хотіли бути як The Witcher 3, тому викатили напівготовий симулятор лутання одноманітних сховок з кат сценами:)))

І що далі,зараз багато ігор виходить з багами і проблемами,чи треба було ще на рік перенести?

Підписатись на коментарі