Hollow Knight: Silksong — це 3D-гра. Користувач показав, як у грі застосовується ефект паралакса
Ентузіаст вирішив дослідити, як Hollow Knight: Silksong влаштована за кадром. Завдяки утиліті для Unity він зміг вільно переміщати камеру в грі. В результаті зʼясувалося, що надзвичайно популярна метроїдванія насправді побудована в 3D, але з використанням лише двох осей. А оточення в проєкті складається з шарів, які утворюють ефект паралакса.
Дослідження провів користувач Х під псевдонімом sammwy. Він опублікував
В ролику показано, що світ метроїдванії багатошаровий. Обʼєкти та елементи оточення згруповано у вертикальних площинах, які накладаються одна на одну. А освітлення працює в області навколо головної героїні. Таким методом Team Cherry реалізувала ефект паралакса в Hollow Knight: Silksong.
Відео також доводить, що гра насправді побудована в 3D, а не у 2D. Шари в проєкті розташовані вздовж осі Z і вони вирівнюються з 3D-кутом камери, коли відбувається рух.
«Багато 2D-ігор насправді реалізовані в 3D, але вони використовують лише дві з трьох доступних осей. Іноді цю третю вісь можна використовувати для створення ефектів візуальної глибини», — прокоментував своє відео sammwy.
Нагадаємо, нещодавно ми писали як Hollow Knight: Silksong допомогла одним інді-розробникам. Студія Riddlebit Software випустила свій шутер Jetrunner одночасно з популярною метроїдванією. І проєкт зміг привабити аудиторію, тому що багато ігор перенесли на пізніший термін.
11 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів