«Це було благословенням». Інді-творці розповіли, як реліз гри в один день з Hollow Knight: Silksong допоміг продажам
Riddlebit Software — інді-студія, яка 4 вересня випустила на ПК Jetrunner. Це шутер від першої особи з елементами паркуру та селшейдингом. Проєкт надійшов у продаж одночасно з Hollow Knight: Silksong, і спочатку розробники дуже боялися такої конкуренції. Однак пізніше зʼясувалося, що реліз в тіні гаряче очікуваної метроїдванії допоміг Jetrunner отримати більшу аудиторію. Тому що більшість конкурентів вирішили відкласти реліз.
Про це стало відомо з допису Олівера Магнуса, одного з фахівців Riddlebit Software, на Reddit. За його словами Silksong просто розчистила дорогу для Jetrunner.
«Ми були страшенно налякані, коли оголосили про вихід Silksong у наш день. Тепер здається, що це було благословенням під маскою. Згідно зі статистикою, яку ми бачили, 70% усіх інді-ігор, випуск яких був запланований на цей тиждень, відклали. Завдяки цьому розділ „Популярні майбутні релізи“ і вкладка „Популярні новинки“ [в Steam] стали вільними», — розповів розробник.
Масове перенесення інших інді-ігор якомога далі від Hollow Knight: Silksong дозволило Jetrunner подвоїти кількість вішлістів за останній тиждень.
«А коли ми нарешті вийшли, нам вдалося потрапити в розділ „Популярні новинки“ в Steam, про що ми навіть не могли мріяти тиждень тому», — підсумував Магнус.
Нагадаємо, дату виходу Hollow Knight: Silksong оголосили на gamescom 2025. Після цього інді-розробники почали масово переносити свої проєкти на більш пізній термін.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів