«Занадто незвичайні». Геймдиректор Devil May Cry не може створювати ігри, які хоче, бо їх ніхто не купуватиме

Хідеакі Іцуно — очільник Lightspeed Studio, створеної під крилом китайської NetEase. Раніше відомий японський візіонер був геймдиректором кількох частин Devil May Cry та дилогії Dragon’s Dogma, поки працював у Capcom. Зараз він створює новий ААА-проєкт. Однак Іцуно досі не може розробляти ігри, які по-справжньому хоче. За словами керівника, ці ідеї «занадто незвичайні», тому не матимуть комерційного успіху.

Директор Lightspeed Studio поспілкувався з виданням Famitsu. Іцуно розповів, що саме він запропонував концепцію майбутнього проєкту, а в NetEase прийняли ідею без будь-яких проблем. Однак це не той тип гри, над яким геймдиректор дійсно хотів би працювати. Керівник змушений йти на компроміси заради комерційного успіху.

«Я думаю, що ігри, які я б хотів створювати, ймовірно, не продавалися б. Вони були б занадто незвичайними, щоб вважатися комерційно вигідними. Я сам добре це усвідомлюю, тому я виокремлюю конкретні фрагменти з цих ігрових ідей і поєдную їх з елементами, які, як я знаю з досвіду, будуть працювати. Ось так я створюю нашу нову гру. Коли мене просять запропонувати нові проєкти, я зазвичай подаю п’ять-шість ідей і додаю до них дві, які я дійсно хочу реалізувати, але їх ніколи не вибирають», — зізнався Іцуно.

На думку геймдиректора, йому навряд чи вдасться реалізувати гру на основі одного зі своїх «незвичайних задумів». Бо у цьому випадку підсумковий продукт буде надто нішевим.

Нагадаємо, раніше про схожу проблему повідомляв інший японський візіонер — Хідео Коджіма. Він заявляв, що завжди думає про створення значно дивніших ігор, але директор повинен дбати й про фінансову привабливість своїх проєктів. Інакше Kojima Productions просто збанкрутує.

Спільното, цікаво дізнатися, як часто ви цілеспрямовано шукаєте для себе якісь нестандартні ігри? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Дуже можливо саме в цьому, тобто в стандартному мисленні і криється помилка. Зараз стім повний ігор, а тих за які віддати хоч копійку буде мисль — на перелік. Коли геймплей один і таким самий всюди, грати леко і т.п. це часто не цікаво.

Ігри Коджімі достатньо дивні, цікаво наскільки б вони були упороті, якби він себе не обмежував) Бо і зараз часто твісти його сюжету WTF.

Я думаю, що ігри, які я б хотів створювати, ймовірно, не продавалися б

не так быстро, Sandfall Interactive ваши мысли к себе в блокнотик записывают...

Підписатись на коментарі