Справа не в Unreal Engine. Тім Свіні пояснив, чому ігри на UE5 мають проблеми з оптимізацією і що з цим буде робити Epic Games
Суперечки щодо оптимізації ігор, створених на рушії Unreal Engine, тривають. Тепер генеральний директор Epic Games Тім Свіні нагадав, що будь-який інструмент добрий настільки, наскільки і той, хто ним користується. За його словами, головна причина, чому ігри на UE5 інколи працюють нестабільно, — підходи студій до розробки.
Під час нещодавнього заходу Unreal Fest Seoul Свіні прокоментував занепокоєння щодо слабкої оптимізації. Він пов’язав цю проблему з пайплайнами, яких дотримуються багато ігрових студій. За словами CEO, студії часто спершу проєктують ігри під високопродуктивне обладнання, а оптимізацію та тестування на слабших конфігураціях залишають на фінальні етапи розробки. Саме це призводить до проблем із продуктивністю у фінальному продукті. Свіні зазначає, що оптимізацію слід починати ще до початку повномасштабного виробництва контенту, аби запобігти таким проблемам.
Оскільки практики розробників псують репутацію Unreal Engine 5, команда Epic готує два основні підходи до розв’язання цих питань. По-перше, команда має намір посилити підтримку всередині Unreal Engine та запровадити автоматизовані функції оптимізації для різних апаратних платформ. Це дасть змогу розробникам спростити процес оптимізації. По-друге, вони планують посилити освітню складову для розробників, публікуючи більше матеріалів, які охоплюватимуть загальний робочий процес тестування й оптимізації та підкреслюватимуть важливість раннього старту оптимізацій.
«За потреби наші інженери підключатимуться безпосередньо, щоб поділитися найкращими практиками й надати практичну технічну підтримку», — коментує Свіні.
Нагадаємо, що раніше користувачі розкритикували Unreal Engine 5 через недостатню продуктивність в останніх релізах. Мова про The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered, Mafia: The Old Country та Metal Gear Solid Delta: Snake Eater. Згодом за команду Epic Games заступився Ерік «Aheyrs» Ражо — соло-розробник, який працює над шутером Beautiful Light. За словами фахівця, поганий технічний стан окремих релізів продиктований не рушієм чи «ледачими творцями», а в усьому винні «погані практики розробки».
18 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів