Справа не в Unreal Engine. Тім Свіні пояснив, чому ігри на UE5 мають проблеми з оптимізацією і що з цим буде робити Epic Games

Суперечки щодо оптимізації ігор, створених на рушії Unreal Engine, тривають. Тепер генеральний директор Epic Games Тім Свіні нагадав, що будь-який інструмент добрий настільки, наскільки і той, хто ним користується. За його словами, головна причина, чому ігри на UE5 інколи працюють нестабільно, — підходи студій до розробки.

Під час нещодавнього заходу Unreal Fest Seoul Свіні прокоментував занепокоєння щодо слабкої оптимізації. Він пов’язав цю проблему з пайплайнами, яких дотримуються багато ігрових студій. За словами CEO, студії часто спершу проєктують ігри під високопродуктивне обладнання, а оптимізацію та тестування на слабших конфігураціях залишають на фінальні етапи розробки. Саме це призводить до проблем із продуктивністю у фінальному продукті. Свіні зазначає, що оптимізацію слід починати ще до початку повномасштабного виробництва контенту, аби запобігти таким проблемам.

Оскільки практики розробників псують репутацію Unreal Engine 5, команда Epic готує два основні підходи до розв’язання цих питань. По-перше, команда має намір посилити підтримку всередині Unreal Engine та запровадити автоматизовані функції оптимізації для різних апаратних платформ. Це дасть змогу розробникам спростити процес оптимізації. По-друге, вони планують посилити освітню складову для розробників, публікуючи більше матеріалів, які охоплюватимуть загальний робочий процес тестування й оптимізації та підкреслюватимуть важливість раннього старту оптимізацій.

«За потреби наші інженери підключатимуться безпосередньо, щоб поділитися найкращими практиками й надати практичну технічну підтримку», — коментує Свіні.

Нагадаємо, що раніше користувачі розкритикували Unreal Engine 5 через недостатню продуктивність в останніх релізах. Мова про The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered, Mafia: The Old Country та Metal Gear Solid Delta: Snake Eater. Згодом за команду Epic Games заступився Ерік «Aheyrs» Ражо — соло-розробник, який працює над шутером Beautiful Light. За словами фахівця, поганий технічний стан окремих релізів продиктований не рушієм чи «ледачими творцями», а в усьому винні «погані практики розробки».

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

а хіба не епіковці казали кидайте мегаскан з квікселя в анріл і все буде добре? а тут виявляється щось оптимізувати треба

Гонитва щоб швидше пустити гру на ринок, швидше заробити гроші, і скорочення досвідчених працівників — призводить до такого результату. Розробники просто перестали робити нормально ігри, як положено, порушуючи всі процедури розробки, весь ланцюжок. Попри графіку, якість продуктів значно знизилась, і це проблема не рушіїв, а жадібності.

А погані практики розробки в своєму корінні зазвичай мають погану освіту та недостатні знання. Потім маємо 8к текстури каміння бо «Ну я ж просто накидав з Квікселя»

Відчутне щось особисте)

Факт. Якщо на одному рушії є ігри як з гарною, так і з поганою оптимізацію, то проблема не в рушії.

навіть якщо на рушії 10% гарних і 90% поганих ігор? (я не кажу, що це так з UE)

Так. Бо якщо рушій не дозволяв би робити оптимізовані ігри, звідки б взялись ці 10%?

Цей виснновок настільки гарний, що його можна записати мовою математичної логіки.

10% це дуже багато. Якби було всього 1-2 Гри, то це б була дійсно аномалія, а якщо кожен десятий норм, а дев’ять попередніх полінувалися зробити нормально, то проблема дійсно не в рушію.

на 5 анріалі оптимізованих ігор впринципі нема.

Split Fiction не має проблем

В Split Fiction графа минулого покоління.

Мова про ігри «в принципі».
А які ігри мають графу актуального покоління?

Ну ні) Вона не передова, але й не минулого покоління)

E33 (хоча й не ідеально), SH2?

к радости Хуанга сегодня любая кухарка может написать игру. на Unreal Engine 5.

а геймерам это расхлебывать.

ну хоча б додає оптимізму!

Підписатись на коментарі