Інді-гра Gnomes принесла своїм творцям $360 тисяч доходу при затратах $700. Вони вважають 30% комісії Steam «вартими того»

У квітні Томмі Маккей та Патрік Белл, які сформували інді-студію Dystopian, випустили Gnomes. Це суміш roguelike та tower defence. Проєкт став успішним для компанії й приніс понад $360 тисяч доходу. На створення гри розробники витратили всього $700. Третину з усієї суми коштів забрала Valve як комісію, але творці називають плату в 30% «вартою того».

Звіт про успіхи Gnomes опублікував маркетинговий експерт Кріс Зуковський. Станом на середину серпня Gnomes принесла дохід в розмірі $367 484. З цієї суми приблизно $108 тисяч пішло на комісію Steam.

Бюджет гри склав $700, включно з витратами на сторінку в сервісі Valve та ілюстрації. Однак розробники не враховували власний час, який присвятили створенню Gnomes. Загалом реалізація проєкту тривала десять місяців, а вийшов він у квітні цього року.

Нещодавно Томмі Маккей виступив з лекцією на Queensland Games Festival 2025. Там він розповів про переваги магазину Valve для інді-розробників.

«Чому я люблю Steam? По-перше, подача гри в Steam коштує 150 австралійських доларів. І все. Вони беруть 30 % від вашого доходу, але це того варте», — заявив Маккей.

Далі він назвав список бажаного найпотужнішою функцією сервісу. На думку фахівця, вішлісти дозволяють розробникам конвертувати зацікавлених користувачів в реальну аудиторію. А ще Маккей наголосив на важливості участі в фестивалях та випуску демоверсії.

Нагадаємо, раніше ми писали, як Кріс Зуковський пояснив, чому більшість покупців не грають в придбані проєкти. Він порівняв аудиторію Steam з «пʼяними моряками, які тратять гроші».

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі