Інді-гра Gnomes принесла своїм творцям $360 тисяч доходу при затратах $700. Вони вважають 30% комісії Steam «вартими того»
У квітні Томмі Маккей та Патрік Белл, які сформували інді-студію Dystopian, випустили Gnomes. Це суміш roguelike та tower defence. Проєкт став успішним для компанії й приніс понад $360 тисяч доходу. На створення гри розробники витратили всього $700. Третину з усієї суми коштів забрала Valve як комісію, але творці називають плату в 30% «вартою того».
Звіт про успіхи Gnomes опублікував маркетинговий експерт Кріс Зуковський. Станом на середину серпня Gnomes принесла дохід в розмірі $367 484. З цієї суми приблизно $108 тисяч пішло на комісію Steam.
Бюджет гри склав $700, включно з витратами на сторінку в сервісі Valve та ілюстрації. Однак розробники не враховували власний час, який присвятили створенню Gnomes. Загалом реалізація проєкту тривала десять місяців, а вийшов він у квітні цього року.
Нещодавно Томмі Маккей виступив з лекцією на Queensland Games Festival 2025. Там він розповів про переваги магазину Valve для інді-розробників.
«Чому я люблю Steam? По-перше, подача гри в Steam коштує 150 австралійських доларів. І все. Вони беруть 30 % від вашого доходу, але це того варте», — заявив Маккей.
Далі він назвав список бажаного найпотужнішою функцією сервісу. На думку фахівця, вішлісти дозволяють розробникам конвертувати зацікавлених користувачів в реальну аудиторію. А ще Маккей наголосив на важливості участі в фестивалях та випуску демоверсії.
Нагадаємо, раніше ми писали, як Кріс Зуковський пояснив, чому більшість покупців не грають в придбані проєкти. Він порівняв аудиторію Steam з «пʼяними моряками, які тратять гроші».
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів