«Робота в ігровій індустрії надзвичайно важка». Інді-розробник став на захист Unreal Engine 5 на фоні хвилі критики
Ерік «Aheyrs» Ражо — соло-розробник, який працює над шутером Beautiful Light. Він відреагував на нещодавню хвилю критики на адресу Unreal Engine 5. За словами фахівця, поганий технічний стан окремих релізів продиктований не рушієм чи «ледачими творцями». У всьому винні «погані практики розробки».
Ражо відповів на допис блогера Synth Potato в Х. Останній якраз і розпочав хвилю критики UE5. Розробник написав, що «особисто втомився від ігрових інфлюенсерів, які діляться неправдивою або провокаційною інформацією, щоб набрати кліки в Twitter».

Далі Ражо навів приклади гарно оптимізованих проєктів на Unreal Engine 5. Сюди входять The Finals, Marvel Rivals, Clair Obscur: Expedition 33, Fortnite та ARC Raiders.
За словами фахівця, Epic Games докладає багато зусиль, щоб оптимізувати свій рушій та забезпечити інші команди необхідною кількістю документації. А погана оптимізація стає результатом недостатніх фінансів і часу.
«UE5 або „ледачі розробники“ не є проблемою. По-перше, не існує „ледачих розробників“, робота в індустрії відеоігор надзвичайно важка, а обсяг роботи, який потрібно виконати, є шаленим», — вважає Ражо.
Розробник визнав, що Nanite і Lumen не були готовими для роботи у версіях 5.1 та 5.2. Далі він навів приклад CryEngine, з яким трапилася схожа ситуація на релізі. І тепер, як висловився Ражо, всі хвалять рушій після запуску Kingdom Come: Deliverance II.
«Оптимізація рушія займає роки, багато років, і Epic вже майже подвоїла продуктивність з часу виходу UE 5.0 (зараз ми маємо UE 5.6). Тож не припиняйте скаржитися на продуктивність, бо продуктивність, і я завжди буду це відстоювати, є надзвичайно важливою, і кожна гра повинна докладати зусиль для її досягнення. Говоріть про це голосно, бо це дозволяє нам, розробникам ігор, сказати видавцям, що продуктивність є вирішальною для успіху гри, але це може працювати тільки тоді, коли ви маєте відповідні знання. Якщо ви дійсно хочете щось змінити, звинувачуйте те, що потрібно», — підсумував Ражо.
Нагадаємо, нещодавно в Х спалахнула дискусія про технічний стан нових ігор на Unreal Engine 5, яку розпочав Synth Potato. Багато людей незадоволені оптимізацією таких ігор як The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered, Mafia: The Old Country та Metal Gear Solid Delta: Snake Eater.
14 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів