«Працюють як л*йно». Гравці критикують UE5 за низьку продуктивність в нових іграх на фоні виходу Mafia та ремейка MGS 3
Частина користувачів вирішили розкритикувати Unreal Engine 5. Причиною стала недостатня продуктивність в останніх релізах, зроблених на рушієві Epic Games. Йдеться про The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered, Mafia: The Old Country та Metal Gear Solid Delta: Snake Eater. Ремейк третьої MGS вже встигли протестувати, і у проєкту є проблеми з оптимізацією. Деякі гравці заявили, що «страшенно стомилися» від цього.
Дискусію розпочав блогер під псевдонімом SynthPotato в Х. Він опублікував пост із зображеннями, на яких демонструється продуктивність нових ігор на UE5.
«Я страшенно стомився від того, що ігри на Unreal Engine 5 працюють як лайно. Mafia: The Old Country, Oblivion Remastered, MindsEye, MGS3... Як це можливо, що нормальна робота стала винятком, а не правилом? Усе, крім Clair Obscur, мало проблеми цього року. Коли це буде вирішено на рівні фундаменту рушія?», — запитав SynthPotato.

Пост блогера набрав майже 12 тисяч вподобайок. Багато користувачів в коментарях теж вважають, що причиною проблем став рушій. Хоча є люди, які звинувачують саме команди розробників. Нібито творці нових проєктів працюють із застарілими версіями Unreal Engine 5 або ж приділяють недостатньо уваги оптимізації.
Напередодні релізу Metal Gear Solid Delta: Snake Eater гру активно обговорюють в Х, і продуктивність — якраз одна з тем. У багатьох постах щодо оптимізації користувачі також згадують UE5 як потенційну причину технічних недоліків.
Нагадаємо, в CDPR вважають, що перехід студії на Unreal Engine 5 був правильним рішенням. І технічне демо The Witcher 4, показане на початку червня, це довело.

56 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів