Нова Unity з вбудованим «ChatGPT» генерує код і асети, але всі правові ризики компанія переклала на користувачів

Unity Technologies представила нову версію свого рушія Unity 6.2 з набором інструментів штучного інтелекту, який компанія називає Assistant. Він працює на LLM-моделях і фактично виконує роль вбудованого ChatGPT, який може відповідати на запитання, генерувати код, пакетно перейменовувати асети або розміщувати об’єкти на сцені.

В компанії зазначають, що хоча «постачальники партнерських моделей» не навчають свої моделі на даних користувачів, Unity все ж надсилає їм анонімізовані дані. Зокрема: промпти, референсні асети тощо. Компанія наголошує, що це робиться «виключно з метою надання послуги». Втім, є важливий нюанс. У випадку з генеративним ШІ одразу постають питання порушення авторських прав та викрадення даних. Unity у цьому контексті перекладає відповідальність на користувачів.

«Користувачі Unity несуть відповідальність за те, щоб їхнє використання Unity AI відповідало нашим принципам прийнятного використання. Важливо: ви несете відповідальність за те, щоб використання Unity AI та будь-які згенеровані асети не порушували права третіх сторін і були доречними для вашого використання. Як і з будь-яким асетом, що використовується в проєкті Unity, на вас залишається відповідальність забезпечити наявність прав на використання контенту у вашій фінальній збірці», — зазначається в Unity AI Guiding Principles.

Як вам таке делегування відповідальності? Чи готові користуватися інструментом Unity AI з подібними умовами? Діліться думками в коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

moar ai slop for the god of ai slop

Підписатись на коментарі