«Загроза для індустрії». Екскерівник Sony вважає, що сервіси підписки можуть перетворити розробників на «рабів зарплати»

Колишній президент та CEO Sony Interactive Entertainment America Шон Лейден негативно висловився про сервіси підписки на кшталт Game Pass. Екскерівник вважає їх «загрозою для індустрії». Він провів паралелі з музичною сферою і пояснив, чому з іграми все інакше. На думку Лейдена, якщо підписка стане основною моделлю розповсюдження проєктів в геймдеві, то розробники перетворяться на «рабів зарплати».

Експрезидент SIE дав інтервʼю Games Industry. Однією з теми розмови став ріст популярності сервісів підписки на кшталт Game Pass та PS Plus.

Лейден провів паралелі з музичною індустрією. За словами керівника, Spotify, Apple Music і схожі продукти підірвали фізичні продажі альбомів. Однак у виконавців все ще є концерти й можливість реалізовувати сувенірну продукцію. А от у випадку з інтерактивними розвагами все інакше.

«Проблема з іграми в тому, що все, що ми маємо, — це запуск. І все. Ніхто не хоче платити гроші, щоб прийти в студію і дивитися, як люди пишуть код», — пояснив Лейден.

На думку екскерівника, фінансова сторона — лиш частина проблеми. Сервіси підписки також можуть негативно повпливати на креативність розробників.

«Якщо ви хочете, ви можете робити всілякі фінансові махінації з будь-якими корпоративними послугами, щоб вони виглядали прибутковими. Ви вилучаєте достатню кількість витрат і кажете, що це поза балансом, і, ось, тепер це прибутково. Для мене справжня проблема в таких речах, як Game Pass, полягає в тому, чи є це здоровим для розробника?», — продовжив Лейден.

Він вважає, що сервіси підписки можуть перетворити творців ігор на «рабів зарплати». Їм просто потрібно буде регулярно постачати контент, не турбуючись про його якість.

«Вони (розробники, — прим.) не створюють цінність, не виводять її на ринок, не сподіваються на вибух популярності, не отримують частку прибутку, надлишки та всі ці приємні речі. Це просто: «Ви платите мені X доларів за годину, я створюю для вас гру, ось, покладіть її на свої сервери», — підсумував Лейден.

Нагадаємо, раніше ми писали, як провідний аналітик Circana Мет Піскателла висловився про Game Pass. Він вважає масштабні сервісні ігри значно більшою загрозою для геймдеву, ніж сервіси підписки.

Спільното, а якими послугами підписки користуєтеся ви (окрім газу, електрики та інтернету)? Пишіть в коментарях, цікаво зібрати статистику.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Тіп пробує вдавати, що розробники і так не являються рабами заробітної плати. В більшості компаній 95% працівників мають фіксовану ЗП, а якість % від продажів та в принципі чисті прибутки це топ менеджмент та власник(и).
Тим паче, що часто левову долю проєкту можуть робити взагалі на аутсорсі і вони ніяких виплат не мають з прибутків самого проєкту.
Звичайно по кишені СЕО це вдарить, бо це його «ЗП», а не щось фіксоване. Проте хай не вдає, що від цього розробники будуть заробляти інакше. Це вплине на кількість ЗП у топ менеджменту і перегляд кошторису проєкту, бо менше вийде розмахнутись перед інвесторами непотрібними фічамм і чого наша чергова конвеєрна гра має коштувати сотні мільйонів доларів.

типу люди й без того не є рабами заробітньої платні) особливо у таких як ця харя.

він просто гасить конкурента, бо підписка яка все ще існує у ПС більш хижа.
вони на за хмарні сейви хочуть грошей, Карл!
Стім, до прикладу, не хоче від мене за це підписки.
Тому про загрозу індустрії звучить скоріш як загроза індустрії доїння свої клієнтів яку вони побудували.

Хоча на ПС люди сидять і сидіти будуть, бо не зважаючи на все супутнє — є причини чому можна залишатись на платформі.
Або хоча б через те що у більшості є своя бібліотека ігор — з таким складно розпрощатись.

Тому слова про рабство він би краще не використовував

Сказав колишний керівник закритої платформи, де немає жодного варіанту розповсюдження контенту, окрім як ПС стору та ПС фізичних носіїв. Тобто розробники є рабами корпорації і її монопольних правил.

Господи, який лицемірний поц.

Їм просто потрібно буде регулярно постачати контент, не турбуючись про його якість.

Netflix, Amazon, Disney та інші успішно справляються. Потік лайна не змушує людей відписуватись. Так і з іграми буде.

Для мене справжня проблема в таких речах, як Game Pass, полягає в тому, чи є це здоровим для розробника?

Переживеш, будеш клепати лайно і постачати, а якщо не будеш, то вилетиш з бізнесу

Підписатись на коментарі