В Ubisoft переконані, що мікротранзакції в ААА іграх «роблять досвід гравця цікавішим»
Компанія Ubisoft опублікувала фінансовий звіт за
«В Ubisoft золотим правилом під час розробки преміальних ігор є можливість насолоджуватися грою повністю без потреби витрачати додаткові кошти. Наша пропозиція з монетизації в межах преміальних ігор робить досвід гравця цікавішим, дозволяючи персоналізувати аватарів або просуватися швидше, проте це завжди опційно», — йдеться у розділі «Бізнес-модель та стратегія Групи».
Далі у документі компанія повертається до цієї теми:
«Безпека та добробут наших гравців — наш найвищий пріоритет. Ми робимо все можливе, щоби захистити їхні дані, забезпечити безпечне й приємне ігрове середовище та гарантувати відповідальні механізми монетизації... Через свій Кодекс поведінки Група зобов’язується дотримуватися справедливого та прозорого підходу до монетизації в іграх, пропонуючи захопливий ігровий досвід, водночас забезпечуючи безпеку та добробут гравців».
Зазначається, що стратегія монетизації Ubisoft спрямована на «збагачення ігрового досвіду гравців» шляхом балансування двох основних принципів — "можливість вибору та справедливість в усіх жанрах.
8 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів