В Ubisoft переконані, що мікротранзакції в ААА іграх «роблять досвід гравця цікавішим»

Компанія Ubisoft опублікувала фінансовий звіт за 2024-2025 роки. В ньому представники корпорації торкнулися питання мікротранзакцій і зазначили, що монетизація «в преміальних іграх робить ігровий досвід цікавішим».

«В Ubisoft золотим правилом під час розробки преміальних ігор є можливість насолоджуватися грою повністю без потреби витрачати додаткові кошти. Наша пропозиція з монетизації в межах преміальних ігор робить досвід гравця цікавішим, дозволяючи персоналізувати аватарів або просуватися швидше, проте це завжди опційно», — йдеться у розділі «Бізнес-модель та стратегія Групи».

Далі у документі компанія повертається до цієї теми:

«Безпека та добробут наших гравців — наш найвищий пріоритет. Ми робимо все можливе, щоби захистити їхні дані, забезпечити безпечне й приємне ігрове середовище та гарантувати відповідальні механізми монетизації... Через свій Кодекс поведінки Група зобов’язується дотримуватися справедливого та прозорого підходу до монетизації в іграх, пропонуючи захопливий ігровий досвід, водночас забезпечуючи безпеку та добробут гравців».

Зазначається, що стратегія монетизації Ubisoft спрямована на «збагачення ігрового досвіду гравців» шляхом балансування двох основних принципів — "можливість вибору та справедливість в усіх жанрах.

Що думаєте про такі аргументи щодо монетизації контенту в ААА-іграх? Взагалі, чи купуєте щось в іграх? Діліться думками в коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Вся ця нісенітниця розбивається об 2 аргументи:
1. Зробити на рівні рушія для їх ААА ігор підтримку модингу. Хоча би косметичного.
2. Модифікатор досвіду можна в налаштування гри додати, якщо вже не змогли збалансувати грінд та геймплей.

Ну і звісно ж це все з думкою про юбісофт. Так їм не доведеться платити такі кошти за підтримку онлайн магазину для сингл гри роками

Я навіть не хочу це коментувати😐

зломана нога теж робить життя «цікавішим» ))

Монетизація в сигнал плеєрах це причина чого ви контора даунів які роблять конвеєрне гівно і єдині хто роблять роботу якісно це графічні дизайнери. Як компанія ви маєте бути на смітнику історії

А тепер редакція документу для ради фінансовий директорів: монетизація в преміальних іграх дозволяє нам заробляти більше грошей і не закрити компанію.

Убісофт давно вже заслуговують бути викинутими на смітник історії, але хтось в ці конвеєрні ігри з мікротранзаціями продовжує грати. Хоча я не зовсім уявляю ким треба бути щоб платити за скін, та ще і у офлайн грі.

Оце вони траву давно не трогали. Як можна бути такими відірваними. А самий сік це те, що про це пишуть Убіки :)

щиро бажаю таким розробникам як мінімум платний доступ до туалету та холодильнику в їхніх домівках

Підписатись на коментарі