Аналітик вважає, що ігри на кшталт Fortnite та Marvel Rivals — це значно більша загроза для індустрії, ніж Game Pass

Минулого тижня Microsoft звільнила девʼять тисяч працівників, частина з яких обіймали посади в студіях Xbox. Деякі відомі розробники назвали причиною скорочень Game Pass та його негативний вплив на індустрію. А от Мет Піскателла, аналітик і виконавчий директор Circana, дотримується іншої думки. За його словами, гігантські сервісні проєкти на кшталт Fortnite та Marvel Rivals — це набагато більша загроза для геймдеву.

Обговорення щодо Game Pass розпочалося з посту Рафаеля Колантоніо, засновника Arcane Studios та творця Dishonored. Він назвав Game Pass «нестійкою моделлю», яка «завдає шкоди галузі вже протягом десятиліття». Схожої думки дотримується видавничий директор Larian Studios Майкл Даус, який доєднався до обговорення.

Критика сервісу Microsoft відбулася на фоні збільшення витрат на ігрові підписки в США. Травень став рекордним місяцем. Пізніше в обговоренні взяв участь Метт Пікателла, але з протилежною думкою. Він вважає гігантські сервісні проєкти значно більшою загрозою для геймдеву.

«Топ-10 сервісних ігор забирають майже половину всіх ігрових годин в екосистемах PlayStation та Xbox, перш ніж будь-яка інша гра може навіть спробувати свої сили. [Вони] є набагато більшою загрозою, ніж модель передплати», — заявив Піскателла.

Нагадаємо, раніше ми писали про надходження коштів від Game Pass. Сервіс лишається прибутковим для Microsoft, навіть якщо враховувати недоотримані продажі через вихід ігор у підписці одразу на релізі.

А як ви гадаєте, чи справді наявність надзвичайно популярних сесійних ігор шкодить індустрії? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Граю в Фортнайт і Warframe.
Ну а в що грати? Українську в ігри ще мало де додають.
Фортнайт на інгліш. Там майже нема чого переводити. ))

Ніколи не розумів таких ігор типу форнтнайт... Граю тільки в сингл — плеєрні ігри... Пройшов, отримав враження, і граєш в наступну... А ці онлайн- дрочильні примушують тебе в них сидіти безвилазно

Не думаю що підписка Game Pass шкодить ігровій індустрії. Наприклад я грав в Fallout 4 по підписці і коли повністю пройшов гру я купив повне видання з усіма доповненнями і не шкодую. Єдиний мінус підписки що грати в онлайн в гру яка була куплена на Xbox можливо тільки через підписку а ось в безкоштовні онлайн ігри можна грати і без підписки.

Думаю тут річ в першу чергу в тому, що Fortnite, Marvel Rival, WoT та деякі інші проекти через свою масивність просто не залишають місця для чогось нового, утримуючи весь час гравця у собі та залишаючи планку для старту нових проектів неможливо високо. Такі проекти, як великі гіпермаркети-монополії створюють цілі екосистеми всередині себе і гравцю просто не потрібно з них виходити, адже в цьому є все.

До чого це приведе? До монополій ігор-екосистем які будуть утримувати весь час гравця в собі. До монополій-корпорацій девелоперів з розробниками-гвинтиками. До меншої кількості інновацій та новинок та більш консервативного підходу до інвестицї у франшизи. Проектів середнього розміру майже не буде, будуть гіганти-гіпермаркети для всіх та нішеві інді-ларьочки для вибагливої меншості.

Вову вже під 20 років. І в нього грали набагато більше людей за часів ліча і катаклізму, ніж грає зараз. Немає ніяких загроз індустрії. Кожного року притрушені ниють про кінець індустрії, і кожного року виходить ціла купа, просто ***єнних ігор. Тому грайте те що вам подобається.

мухи не могут ошибаться

Ммм... Тобто успішні ігри — загроза ігровій індустрії.

Нє, звісно хардкорні геймери зневажають Фоточку чи Марвелів за казуальність, мультяшність, донатність (на косметику) і т.д., але якщо середньостатистичний гравець цих ігор хоче грати саме в це, то, може треба знайти свою нішу і робити ігри для неї? А не намагатися на «покоління Z», яке зараз сидить повально в цих іграх, насадити «А ось треба грати в це, а не в це»?

Перефразую: «Ігри які здатні залучити і утримати авдиторію — загроза для ігрової індустрії».

Підписатись на коментарі