Аналітик вважає, що ігри на кшталт Fortnite та Marvel Rivals — це значно більша загроза для індустрії, ніж Game Pass
Минулого тижня Microsoft звільнила девʼять тисяч працівників, частина з яких обіймали посади в студіях Xbox. Деякі відомі розробники назвали причиною скорочень Game Pass та його негативний вплив на індустрію. А от Мет Піскателла, аналітик і виконавчий директор Circana, дотримується іншої думки. За його словами, гігантські сервісні проєкти на кшталт Fortnite та Marvel Rivals — це набагато більша загроза для геймдеву.
Обговорення щодо Game Pass розпочалося з посту Рафаеля Колантоніо, засновника Arcane Studios та творця Dishonored. Він назвав Game Pass «нестійкою моделлю», яка «завдає шкоди галузі вже протягом десятиліття». Схожої думки дотримується видавничий директор Larian Studios Майкл Даус, який доєднався до обговорення.
Критика сервісу Microsoft відбулася на фоні збільшення витрат на ігрові підписки в США. Травень став рекордним місяцем. Пізніше в обговоренні взяв участь Метт Пікателла, але з протилежною думкою. Він вважає гігантські сервісні проєкти значно більшою загрозою для геймдеву.
«Топ-10 сервісних ігор забирають майже половину всіх ігрових годин в екосистемах PlayStation та Xbox, перш ніж будь-яка інша гра може навіть спробувати свої сили. [Вони] є набагато більшою загрозою, ніж модель передплати», — заявив Піскателла.

Нагадаємо, раніше ми писали про надходження коштів від Game Pass. Сервіс лишається прибутковим для Microsoft, навіть якщо враховувати недоотримані продажі через вихід ігор у підписці одразу на релізі.
9 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів