Екскерівник PlayStation розповів, що 200-мільйонні бюджети призвели до зменшення кількості ААА-ігор. І з цим «потрібно щось робити»

Шухей Йошіда — експрезидент Sony Interactive Entertainment, який входив до числа засновників підрозділу PlayStation. Нещодавно він пояснив, чому великі геймдев-компанії почали випускати менше ігор. За словами екскерівника, причиною став різкий ріст бюджетів. В епоху PS5 витрати на випуск проєкту можуть перевищувати $200 мільйонів. Відповідно зросли ризики, повʼязані з потенційним провалом.

Йошіда став гостем в подкасті на YouTube-каналі Kit & Krysta. Він пояснив, що в часи PS4 «здавалося, що великі проєкти були безпечнішими». Саме тому Sony робила ставку на такі ігри як God of War, Horizon та Ghost of Tsushima.

«Це може здатися нелогічним, але, знаєте, якщо ми витрачали достатньо грошей на створення великої гри, шанси на успіх здавалися більшими, тому що всі хотіли грати в більші ігри [з] красивішою графікою і реалістичнішими персонажами, з більшою кількістю годин ігрового процесу», — пояснив Йошіда.

Ексдиректор пояснив, що деякі бюджети перевищили $200 мільйонів. Через це очікувані результати теж значно зросли. Якщо в часи PS1 мільйон проданих копій був надзвичайним успіхом, то в епоху PS5 десять мільйонів стали стандартним явищем. Тому компанії просто почали запускати у виробництво менше ААА-ігор.

«Я бачив деякі аналізи та оцінки однієї й тієї ж франшизи, випущеної в епоху PS4 і PS5, бюджет якої подвоївся, і це досягло... точки, коли ми не можемо окупити ці інвестиції. Тому я думаю, що в цьому поколінні, поколінні PS5 в індустрії вперше по-справжньому вірять, що потрібно щось робити», — підсумував Йошіда.

Нагадаємо, раніше експрезидент PlayStation заявив, що рано чи пізно ігри мали подорожчати до $80. Причина полягає у збільшенні витрат на розробку. А рішенням можуть стати середньобюджетні проєкти від менших команд.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Це може здатися нелогічним, але, знаєте, якщо ми витрачали достатньо грошей на створення великої гри, шанси на успіх здавалися більшими, тому що всі хотіли грати в більші ігри [з] красивішою графікою і реалістичнішими персонажами, з більшою кількістю годин ігрового процесу

а також вже в майбутньому

соєвими сенсами, нічого гострого піднімати не можна бо хтось образиться (а насправді просто не витратить гроші та ще й кенселить почне), копіюванням купи одних й тих самих механік бо продається

Підписатись на коментарі