Стратегії треті. Аналітики розповіли, ігри яких жанрів найбільше заробляють в Steam
Аналітики зʼясували, які жанри найбільш дохідні в Steam. Для цього вони розділили всі ігри за тегами, виділяючи один домінантний. Таким способом експерти посортували проєкти на категорії та підкатегорії. В лідерах опинилися екшени, яким дісталася понад половина від всіх доходів. Далі йдуть RPG та стратегії.
Дослідження опублікували аналітики порталу GameDiscoverCo. Згідно зі статистикою, екшени отримують 58,37% від загального доходу, RPG — 17,11%, стратегії — 13,97%, симулятори — 9,76%, а решта — спортивні ігри. Далі йде детальний поділ на підкатегорії в межах жанру.
Екшени
- Арена-шутери — 18,99%. Сукупний дохід за весь час $9,52 мільярда, найпопулярніші ігри — Counter-Strike 2 та Counter-Strike: Source;
- Шутери від першої особи — 13,3%. Сукупний дохід за весь час $6,67 мільярда, найпопулярніші ігри — Call of Duty, Left 4 Dead 2, Ready or Not;
- Пригодницькі екшени — 11,37%. Сукупний дохід за весь час $5,7 мільярда, найпопулярніші ігри — Red Dead Redemption 2, Hogwarts Legacy, Sea of Thieves;
- Виживання в відкритому світі — 10,65%. Сукупний дохід за весь час $5,34 мільярда, найпопулярніші ігри — Rust, ARK: Survival Evolved, Palworld;
- Інші ключові піджанри: королівські битви (9,89%), Soulslike (5,65%), горори на виживання (5,17%), героїчні шутери (4,12%), шутери від третьої особи (2,86%), hack and slash (2,55%).

Рольові ігри
- Екшен-RPG — 26,45%. Сукупний дохід за весь час $3,89 мільярда, найпопулярніші ігри — Warframe, Monster Hunter World, Monster Hunter Wilds;
- MMORPG — 25,08%. Сукупний дохід за весь час $3,69 мільярда, найпопулярніші ігри — The Elder Scrolls Online, Lost Ark;
- CRPG — 18,26%. Сукупний дохід за весь час $2,69 мільярда, найпопулярніші ігри — Cyberpunk 2077, The Witcher 3: Wild Hunt, Fallout 4;
- RPG — 10,89%. Сукупний дохід за весь час $1,6 мільярда, найпопулярніші ігри — Divinity: Original Sin 2 — Definitive Edition, Kingdom Come: Deliverance;
- Інші ключові піджанри: партійні ігри (7,89%), JRPG (6,20%), візуальні новели (3,18%), партійні RPG (0,76%), Dungeon Crawler (0,76%), стратегічні RPG (0,30%).

Стратегії
- MOBA — 19,23%. Сукупний дохід за весь час $2,31 мільярда, найпопулярніші ігри — DOTA 2, SMITE, Eternal Return;
- Стратегії в реальному часі — 15,33%. Сукупний дохід за весь час $1,84 мільярда, найпопулярніші ігри — Total War: Warhammer II, Total War: Warhammer, Total War: Three Kingdoms;
- Глобальні стратегії — 9,7%. Сукупний дохід за весь час $1,16 мільярда, найпопулярніші ігри — Stellaris, Hearts of Iron IV, Europa Universalis IV;
- 4X — 8,45%. Сукупний дохід за весь час $1,01 мільярда, найпопулярніші ігри — Sid Meier’s Civilization VI, Sid Meier’s Civilization V, Endless Legend;
- Інші ключові піджанри: будівництво баз (7,22%), симулятори колоній (5,58%), карткові ігри (4,12%), покрокові стратегії (3,96%), платформери-головоломки (3,09%), головоломки (2,80%).

Симулятори
- Симулятивні ігри — 44,57%. Сукупний дохід за весь час $3,74 мільярда, найпопулярніші ігри — War Thunder, Arma 3, Cities: Skylines;
- Симулятори роботи — 16,21%. Сукупний дохід за весь час $1,36 мільярда, найпопулярніші ігри — Euro Truck Simulator 2, American Truck Simulator, Schedule I;
- Перегони — 11,24%. Сукупний дохід за весь час $942,89 мільйона, найпопулярніші ігри — Forza Horizon 5, Assetto Corsa, Need for Speed Heat;
- Симулятори ферми — 10,15%. Сукупний дохід за весь час $851,29 мільйона, найпопулярніші ігри — Stardew Valley, Farming Simulator 22, Farming Simulator 19;
- Інші ключові піджанри: симулятори життя (5,59%), ритм-ігри (3,63%), симулятори побачень (2,92%), імерсивні симулятори (2,23%), політичні симулятори (1,30%), симулятори ходьби (1,09%).

Аналітики також вивели середній показник доходу на одну гру за жанрами. Проте експерти прямо вказують, що їхні дані потрібно додатково аналізувати при створенні ігор. Тому що в багатьох категоріях високий дохід обумовлений кількома популярними франшизами, які давно присутні на ринку. А решта проєктів отримують мізер.

Наприклад, з погляду середнього прибутку, поєднання арена-шутерів, героїчних шутерів та королівських битв виглядає привабливо. Проте в цих жанрах лише 29 ігор змогли отримати дохід понад 1 мільйон. Тим часом серед JRPG таких проєктів 121, серед екшен-roguelike — 104, а серед психологічних горорів — 44.
Нагадаємо, нещодавно ми писали, як CEO IO Interactive Хакан Абрак розповів про економію коштів при створенні Hitman. За його словами, повторне використання асетів допомогло в пʼять разів зменшити бюджет третьої частини серії у порівнянні з першою.
10 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів