Стратегії треті. Аналітики розповіли, ігри яких жанрів найбільше заробляють в Steam

Аналітики зʼясували, які жанри найбільш дохідні в Steam. Для цього вони розділили всі ігри за тегами, виділяючи один домінантний. Таким способом експерти посортували проєкти на категорії та підкатегорії. В лідерах опинилися екшени, яким дісталася понад половина від всіх доходів. Далі йдуть RPG та стратегії.

Дослідження опублікували аналітики порталу GameDiscoverCo. Згідно зі статистикою, екшени отримують 58,37% від загального доходу, RPG — 17,11%, стратегії — 13,97%, симулятори — 9,76%, а решта — спортивні ігри. Далі йде детальний поділ на підкатегорії в межах жанру.

Екшени

  • Арена-шутери — 18,99%. Сукупний дохід за весь час $9,52 мільярда, найпопулярніші ігри — Counter-Strike 2 та Counter-Strike: Source;
  • Шутери від першої особи — 13,3%. Сукупний дохід за весь час $6,67 мільярда, найпопулярніші ігри — Call of Duty, Left 4 Dead 2, Ready or Not;
  • Пригодницькі екшени — 11,37%. Сукупний дохід за весь час $5,7 мільярда, найпопулярніші ігри — Red Dead Redemption 2, Hogwarts Legacy, Sea of Thieves;
  • Виживання в відкритому світі — 10,65%. Сукупний дохід за весь час $5,34 мільярда, найпопулярніші ігри — Rust, ARK: Survival Evolved, Palworld;
  • Інші ключові піджанри: королівські битви (9,89%), Soulslike (5,65%), горори на виживання (5,17%), героїчні шутери (4,12%), шутери від третьої особи (2,86%), hack and slash (2,55%).

Рольові ігри

  • Екшен-RPG — 26,45%. Сукупний дохід за весь час $3,89 мільярда, найпопулярніші ігри — Warframe, Monster Hunter World, Monster Hunter Wilds;
  • MMORPG — 25,08%. Сукупний дохід за весь час $3,69 мільярда, найпопулярніші ігри — The Elder Scrolls Online, Lost Ark;
  • CRPG — 18,26%. Сукупний дохід за весь час $2,69 мільярда, найпопулярніші ігри — Cyberpunk 2077, The Witcher 3: Wild Hunt, Fallout 4;
  • RPG — 10,89%. Сукупний дохід за весь час $1,6 мільярда, найпопулярніші ігри — Divinity: Original Sin 2 — Definitive Edition, Kingdom Come: Deliverance;
  • Інші ключові піджанри: партійні ігри (7,89%), JRPG (6,20%), візуальні новели (3,18%), партійні RPG (0,76%), Dungeon Crawler (0,76%), стратегічні RPG (0,30%).

Стратегії

  • MOBA — 19,23%. Сукупний дохід за весь час $2,31 мільярда, найпопулярніші ігри — DOTA 2, SMITE, Eternal Return;
  • Стратегії в реальному часі — 15,33%. Сукупний дохід за весь час $1,84 мільярда, найпопулярніші ігри — Total War: Warhammer II, Total War: Warhammer, Total War: Three Kingdoms;
  • Глобальні стратегії — 9,7%. Сукупний дохід за весь час $1,16 мільярда, найпопулярніші ігри — Stellaris, Hearts of Iron IV, Europa Universalis IV;
  • 4X — 8,45%. Сукупний дохід за весь час $1,01 мільярда, найпопулярніші ігри — Sid Meier’s Civilization VI, Sid Meier’s Civilization V, Endless Legend;
  • Інші ключові піджанри: будівництво баз (7,22%), симулятори колоній (5,58%), карткові ігри (4,12%), покрокові стратегії (3,96%), платформери-головоломки (3,09%), головоломки (2,80%).

Симулятори

  • Симулятивні ігри — 44,57%. Сукупний дохід за весь час $3,74 мільярда, найпопулярніші ігри — War Thunder, Arma 3, Cities: Skylines;
  • Симулятори роботи — 16,21%. Сукупний дохід за весь час $1,36 мільярда, найпопулярніші ігри — Euro Truck Simulator 2, American Truck Simulator, Schedule I;
  • Перегони — 11,24%. Сукупний дохід за весь час $942,89 мільйона, найпопулярніші ігри — Forza Horizon 5, Assetto Corsa, Need for Speed Heat;
  • Симулятори ферми — 10,15%. Сукупний дохід за весь час $851,29 мільйона, найпопулярніші ігри — Stardew Valley, Farming Simulator 22, Farming Simulator 19;
  • Інші ключові піджанри: симулятори життя (5,59%), ритм-ігри (3,63%), симулятори побачень (2,92%), імерсивні симулятори (2,23%), політичні симулятори (1,30%), симулятори ходьби (1,09%).

Аналітики також вивели середній показник доходу на одну гру за жанрами. Проте експерти прямо вказують, що їхні дані потрібно додатково аналізувати при створенні ігор. Тому що в багатьох категоріях високий дохід обумовлений кількома популярними франшизами, які давно присутні на ринку. А решта проєктів отримують мізер.

Наприклад, з погляду середнього прибутку, поєднання арена-шутерів, героїчних шутерів та королівських битв виглядає привабливо. Проте в цих жанрах лише 29 ігор змогли отримати дохід понад 1 мільйон. Тим часом серед JRPG таких проєктів 121, серед екшен-roguelike — 104, а серед психологічних горорів — 44.

Нагадаємо, нещодавно ми писали, як CEO IO Interactive Хакан Абрак розповів про економію коштів при створенні Hitman. За його словами, повторне використання асетів допомогло в пʼять разів зменшити бюджет третьої частини серії у порівнянні з першою.

Як гадаєте, наскільки варто опиратися на подібну статистику при виборі жанру? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Що ж, Arena Shooter приносить найбільше грошей завдяки Counter-Strike 2 в Steam, а, напевно, в Epic Games на першому місці там Battle Royale з їх Fortnite. Треба завжди пам’ятати, що

в багатьох категоріях високий дохід обумовлений кількома популярними франшизами, які давно присутні на ринку. А решта проєктів отримують мізер

breaking news — подавляющее большинство денег зарабатывают сессионные онлайн игры

Вообще странно что MOBA относят к стратежкам.

А чому? Вони дуже стратегічні й загалом виросли з РТС)

Вони виросли з rtsrpg якою є варкрафт 3 (за їх же посилом) і ближчі до rpg, в загальному розумінні ніж до rts

Але їх таки, помилково, відносять до стратегій в англомовному комюніті

А чому вони ближчі саме до RPG? Через наявність прокачування? Сам ігролад там фундаментально стратегічний, тому для мене це очевидний піджанр стратегій.

або автор статистики, або перекладач не знає що таке crpg (ні, це і близько не кіберпанк з фолаутом)

Чому ні? Обидві це адаптації паперових рпг на компутери. Тут більш питання чому кіндом кам не в тому жанрі що відьмак але в тому що дівініті, хоча це більш питання до тегів стіму, бо зараз в топ селерах crpg рімейк suikoden.

Логічно, вони ж на теги опиралися.

Та я от теж не зрозумів, чого їх туди додали, але взяв як в оригіналі. А ще не зрозумів, щому ось тут немає Baldurʼs Gate 3.

Підписатись на коментарі