«Гігантська чорна діра, яка все всмоктує». Розробники зі всього світу розкритикували Microsoft за масштабні звільнення

В Microsoft відбулися масштабні звільнення, які зачепили й ігровий підрозділ. Під скорочення потрапили фахівці Rare, Turn 10, Blizzard, Bethesda та інших команд. Геймдевці зі всього світу висловили співчуття людям, які втратили роботу. А ще вони розкритикували Microsoft за чергову хвилю звільнень. Видавничий директор Larian навіть порівняв корпорацію з «чорною дірою».

Нижче можна прочитати коментарі про скорочення від розробників з різних компаній. Про звільнення висловилися і працівники з Xbox — як колишні, так і нинішні. Один із розробників Zenimax Online Studios заявив, що інсайдер Джейсон Шраєр отримує інформацію про скорочення раніше, ніж він як працівник студії.

«Це додає цій ситуації відтінок фарсу», — заявив фахівець.

Видавничий директор Larian Studios Майкл Даус теж не стримувався. Він вважає, що Microsoft просто викидає людський капітал. На думку керівника, корпорацію більше цікавлять бренди.

«Це просто гігантська чорна діра, яка засмоктує все і випльовує кістки. Хоча я з нетерпінням чекаю на нові ігри, важливо пам’ятати, що за всіма PR-акціями та ажіотажем стоїть проста правда: вони купили портфелі, а не людей. Коли вас купують, вони не купують *вас*. Консолідація погано впливає на робочі місця. Погано впливає на галузь. Погано впливає на права споживачів. Зростання не повинно відбуватися коштом людей, воно повинно бути для людей», — написав Даус.

Роберт Моррісон, який працював над The Last of Us і God of War, теж висловився про скорочення. На його думку, причиною цього стали погані управлінські рішення.

«Давня проблема в індустрії відеоігор полягає в тому, що занадто багато людей на керівних посадах отримали можливість прорватися нагору. Люди, які приймали погані рішення з поганими ідеями, сприяючи скасуванню проєктів, низьким продажам і закриттю студій. Вони добре розмовляють і добре заводять друзів, але не вміють створювати чудові ігри. Вони зберігають свої робочі місця, отримують підвищення, а всі інші мусять платити за це», — вважає Моррісон.

Незалежний розробник і консультант Рамі Ісмаїл проаналізував заяву президента Microsoft Gaming Філа Спенсера. Він зробив висновок, що це повідомлення написано для акціонерів, а не працівників.

«Одна помилка, яку роблять люди, читаючи такі листи, — це припущення, що вони написані для людей, але це не так. Немає контрасту. Вони написані для акціонерів, і для них цей текст — це просто нескінченна низка хороших новин. Рекордні показники? Зростання у всіх сегментах? Звільнення?! Яке свято для них, яке свято», — написав Ісмаїл.

Бонні Паттерсон, Lead Narrative Designer, яка працює над поки що неанонсованим шутером, висловила співчуття людям. Вона підтримала їхню працю і старання під час роботи над іграми.

«9000 людей, які вклали кожну частинку свого серця і душі в ігри, щоб зробити людей щасливими, дивляться, як все, що вони створили, викидають, ніби це нічого не варте. Це не було нічого не варте. Ми не нічого не варті. Просто світ в дупі», — написала Паттерсон.

Схоже повідомлення опублікував і Патрік Рен, ексрозробник Respawn та ігор Halo.

«Сьогоднішній день — це ще одна трагедія в ігровій індустрії. Кожен день важко уявити, яким буде майбутнє цієї індустрії», — додав Рен.

Нагадаємо, детальніше прочитати про нові звільнення в Microsoft можна в цьому топіку. Разом зі скороченнями в Xbox скасували декілька проєктів, включно з Perfect Dark та Everwild.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Коли вас купують, вони не купують *вас*.

Ладно, якби до цього висновку прийшла людина, яка в індустрії рік, або два, а тут видавничий директор це пише. Такі гіганти ніколи не купують людський капітал, якщо тільки це не якась кор-тім супер-унікального проекту.

Взагалі досить по американськи. Монополізувати ринок, наставити зверху ефективних менеджерів а потім звільняти девів бо якось не зрозуміло на чому гроші заробляти. А люди, які ті продукти придумали навіть в борд Майкрософту не входять

На анонсі купівлі блізарду я написав в інтернеті, що майкрософт не анонсує завтра варкрафт 4 на гемпасі, а блізард піде по спіралі багатьох минулих купівель майкрософта. Люди не оцінили.

Я, чомусь, вірив, що буде як з майнкрафтом(Бліззард велика компанія з іграми що фундаментально вплинули на геймдев свого часу), але не так сталося як гадалося(

Після купівлі Bethesda було зрозуміло що нічого путнього не вийде.

зараз набіже купа безробітних айтівців і подібно заручникам столькгольмського синдрому, піде виправдувати капіталізм і риночок який порішав..

В тебе є якісь аналоги капіталізму? І щоб нормально працювало? Коли ти працюєш у великого ААА видавця, тебе можуть звільнити в будь-який момент, так завжди працювало і працюватиме. Чи колись по іншому було?

Підписатись на коментарі