Масштабні скорочення в Xbox. Кого закрили, і які ігри від внутрішніх студій скасували
Microsoft звільнила близько девʼяти тисяч працівників. Під цю хвилю скорочень потрапив і ігровий підрозділ в корпорації. Для Xbox це вже четверте зменшення штату за останні 18 місяців. Під звільнення потрапили розробники з багатьох внутрішніх студій компанії, а одну з них повністю закрили. Паралельно скасували чимало проєктів, включно зі вже анонсованими.
Президент Microsoft Gaming Філ Спенсер надіслав лист всім працівникам підрозділу. Керівник заявив, що вони мають намір «припинити або скоротити роботу в певних сферах бізнесу та наслідувати приклад Microsoft у скороченні управлінських ланок для підвищення гнучкості та ефективності». Нижче ми зібрали всю відому інформацію про звільнення та скасовані проєкти в стінах Xbox.
- Керівник Xbox Game Studios Метт Буті в електронному листі, надісланому працівникам після Спенсера, повідомив про закриття The Initiative. Водночас був скасований перезапуск Perfect Dark, над яким студія працювала з 2018 року.
- Голова внутрішніх студій також підтвердив, що Everwild від Rare припинили розробляти. Британська студія працювала над ММО з 2019 року, а після скасування проєкту потрапила під скорочення. З компанії пішли деякі керівники, які працювали в ній з
90-х років. Сюди входить і Грегг Мейлз, геймдиректор Banjo-Kazooie та креативний директор Sea of Thieves. - За даними Bloomberg, в King, яка створює проєкти мобільної серії Candy Crush, звільнили близько 200 людей. Це 10% від штату.
- У The Verge повідомили, що Blizzard Entertainment розпустила команду Warcraft Rumble. Підтримку мобільної гри згорнули.
- Редактор Bloomberg та інсайдер Джейсон Шраєр повідомив, що в Turn 10, яка створює ігри серії Forza Motosport, звільнили близько 50% штату.
- За його інформацією, скорочення пройшли й в командах, що працюють над Call of Duty. Сюди, наприклад, входить Raven Software.
- MMORPG від Zenimax Online Studios, відомої за The Elder Scrolls Online, скасували. Гру розробляли з 2018 року.
«Я усвідомлюю, що ці зміни відбуваються в час, коли ми маємо більше гравців, ігор та ігрових годин, ніж будь-коли раніше. Наша платформа, апаратне забезпечення та дорожня карта ігор ніколи не були такими сильними. Успіх, який ми бачимо зараз, базується на важких рішеннях, які ми прийняли раніше.
Ми повинні зробити вибір зараз, щоб забезпечити подальший успіх у майбутньому, і ключовою частиною цієї стратегії є визначення пріоритетності найсильніших можливостей. Ми будемо захищати те, що процвітає, і зосередимо зусилля на областях з найбільшим потенціалом, одночасно виправдовуючи очікування компанії щодо нашого бізнесу. Такий цілеспрямований підхід означає, що ми зможемо надавати гравцям виняткові ігри та враження для майбутніх поколінь», — сказано в заяві Спенсера.
Нагадаємо, нещодавно ми випустили червневий матеріал з рубрики «Сумні підсумки». В ньому можна прочитати про звільнення в Playtika, Bend Studio, People Can Fly та інших компаніях.
7 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів