Приріст до 45 кадрів/сек. Аналіз технодемо Paris Tech показав, що Unreal Engine 5.6 значно краще оптимізований, ніж 5.4
У червні цього року Epic Games випустила Unreal Engine 5.6. Глобальна задача оновлення полягала в тому, щоб оптимізувати рушій для створення масштабних і високопродуктивних ігор з відкритими світами. А нещодавній аналіз технодемо Paris Tech показав, що розробники UE наблизилися до цієї цілі. У сценах, залежних від CPU, кадрова частота може зрости на 45 кадрів/сек.
Відео з аналізом опублікував автор YouTube-каналу MxBenchmarkPC. В ролику відзначається, що в Unreal Engine 5.6 дійсно значно покращили продуктивність.
У сценах, що базуються на CPU, Unreal Engine 5.6 може працювати швидше на 45 FPS, ніж UE5.4. І це при однакових вхідних параметрах — як налаштуваннях, так і «залізі». Тестування проводилося на ПК з Intel Core i7-14700F, 32 Гбайт оперативної памʼяті та відеокартою ASUS TUF Gaming RTX 5080.
Графік кадрової частоти на Unreal Engine 5.6 також був плавнішим. Тобто не спостерігалися різкі стрибки FPS, які впливали б на ігровий процес.
Ще одне важливе зауваження, що технодемо Paris Tech автоматично перенесли з UE 5.4 на UE 5.6. Ніяких додаткових дій не виконувалося, тому в теорії фахівці можуть досягти навіть кращих результатів.
Нагадаємо, ми окремо писали про всі нововведення у версії Unreal Engine 5.6. Сюди входять плагін Fast Geometry Streaming Plugin, вдосконалені інструменти анімації, інтеграція MetaHuman Creator тощо.
11 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів