Інді-студія зібрала $340 тисяч на Kickstarter, витратила все на демо і закрилася. Вкладникам нічого не повернуть
Літом минулого року інді-команда Studio Camelia провела успішну кампанію на Kickstarter. Вона зібрала $340 тисяч на створення покрокової RPG Alzara Radiant Echoes. Це в три рази більше, ніж початкова ціль. Однак тепер компанія закрилася. В команді оголосили, що витратили всі кошти на демо для інвесторів, яке не допомогло залучити додаткові фінанси. Тепер грошей немає, тому Studio Camelia закривається, а вкладникам нічого не повернуть.
Відповідна інформація надійшла з нового допису на сторінці Alzara Radiant Echoes на Kickstarter. Представники Studio Camelia оголосили, що не можуть продовжити подальшу розробку через відсутність фінансування.
«Ми заснували студію на власні заощадження і змогли переконати ангельських інвесторів, банки та установи, які повірили в наше бачення і підтримали нас. Завдяки цій підтримці ми покрили половину витрат на розробку гри, а другу половину потрібно було забезпечити за допомогою партнера з галузі. Однак, як ви знаєте, індустрія відеоігор зараз переживає кризу. Багато студій були змушені закритися через брак фінансування, і понад 20 000 працівників втратили роботу. Інвестори зараз працюють на ринку, де не рекомендується ризикувати, і вони можуть дозволити собі почекати, перш ніж взятися за проєкт, щоб зменшити ризик», — написали в Studio Camelia.
Кампанія Alzara Radiant Echoes була однією з найуспішніших на Kickstarter минулого року. Проте всі кошти команда витратила на створення демо, за допомогою якого планувалося показати перспективність гри для інвесторів. Але ніхто не погодився виділити додаткове фінансування, тому в кінці квітня Studio Camelia була ліквідована. А створення Alzara Radiant Echoes «призупинили на невизначений час».
Проєкт все ж може вийти, якщо якась третя сторона його викупить. Та поки що зацікавлених не знайшлося. Вкладникам з Kickstarter гроші не повернуть, адже вони були витрачені.
Це розлютило людей, які жертвували кошти Studio Camelia. Вони скаржаться, що під час кампанії творці обіцяли «ретельно спланувати кожен аспект розробки гри, щоб дотримуватися суворих бюджетів і термінів».
А ще користувачі вказують на початкову ціль в 100 тисяч євро. Якщо цих коштів було достатньо для створення демо, то як Studio Camelia витратила втричі більше?
Тут варто відзначити, що в опублікованому FAQ до кампанії на Kickstarter студія попереджала про свою ціль. За словами розробників, збір коштів мав оцінити «попит на Alzara Radiant Echoes».
Нагадаємо, раніше ми писали як українська студія Frogwares успішно провела кампанію The Sinking City 2 на Kickstarter. Вона зібрала в пʼять разів більше коштів, ніж планувала.
13 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів