«33 розробники й собака». Коджіма заявив, що у творців Clair Obscur: Expedition 33 команда ідеального розміру
Sandfall Interactive — французька студія, яка випустила хітову Clair Obscur: Expedition 33. До складу компанії входять 33 працівники, і знаменитий геймдизайнер Хідео Коджіма називає це «ідеальним» розміром команди. Керівнику Kojima Productions подобаються менші колективи. На його думку, вони найкраще підходять для реалізації ігор.
Як передає Dexerto, Коджіма взяв участь в сесії відповідей на питання журналістів. Одне з них стосувалося кількості фахівців у Kojima Productions. Керівник розповів, що в останні роки студія розрослася до 200 співробітників.
Але Коджіма більше любить працювати у відносно невеликих командах. Як приклад він навів Sandfall Interactive, похваливши розмір французької компанії.
«У них лише 33 члени команди й собака. Це мій ідеал, коли я створюю щось із командою. Створення [ігор] стало набагато масштабнішим. Це ніби війна між тим, наскільки ефективною може бути невелика команда, і наскільки грандіозним ти повинен все зробити», — заявив Коджіма.
Варто зазначити, що в штат Sandfall Interactive дійсно входять 33 розробники. Однак до створення Clair Obscur: Expedition 33 підключали чимало аутсорсингових компаній. В титрах до гри згадуються сотні фахівців, які допомагали з анімаціями, локалізацією, тестуванням та іншими аспектами.
Нагадаємо, раніше ми писали що Sandfall Interactive не планує розширятися. На думку керівництва компанії, в меншому колективі простіше зберегти творчу атмосферу.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів