Sony планує випускати «принаймні одну» сюжетну гру від своїх внутрішніх студій щороку

Герман Хульст, генеральний директор Studio Business Group у Sony Interactive Entertainment, розповів про плани компанії на однокористувацькі ігри. Вона має намір випускати принаймні один сюжетний проєкт від внутрішніх студій щороку. Керівник запевнив, що це будуть релізи «відповідної якості». Але поки що Sony дотримується лиш мінімальної планки.

Нещодавно представники вищого менеджменту компанії виступили перед інвесторами. Під час розмови Хульст окреслив пріоритети японського платформотримача у випуску нових проєктів.

«Що стосується студійного бізнесу, я б сказав, що ми зосереджені на якості, своєчасному запуску, залученні та прибутковості — і, звичайно, на монетизації. У сегменті однокористувацьких ігор ми зосереджені на тому, щоб щороку випускати принаймні одну основну гру в потрібний час і з відповідним рівнем якості, якого гравці очікують від PlayStation Studios», — заявив Хульст.

Окремо директор підкреслив ціль Sony в сегменті сервісних проєктів. Компанія хоче мати базу ігор, які гарантуватимуть довгострокову залученість аудиторії та регулярний потік коштів.

«У сегменті live-сервісів ми зосереджені на створенні постійної бази live-сервісних ігор, які сприяють постійній залученості та монетизації, як це було досягнуто нашими нещодавніми релізами. І нарешті, ми продовжимо розширювати наші франшизи завдяки дуже продуманому ритму випуску та інвестиціям у трансмедійні активи», — підсумував Хульст.

Якщо ж рахувати релізи саме від внутрішніх студій Sony, то поки що компаній виконує лиш заявлений мінімум в плані сюжетних ігор. Цього року вийде Ghost of Yōtei, у 2024-му була Astro Bot, а у 2023-му — Marvel’s Spider-Man 2. Востаннє PlayStation Studios випускали два великі однокористувацькі проєкти у 2022-му, коли зʼявилися God of War Ragnarök і Horizon Forbidden West.

Окремо Sony видає ігри від сторонніх розробників, які стають ексклюзивами PS5. Наприклад, цього місяця вийде Death Stranding 2: On the Beach.

А як ви гадаєте, студії Sony випускають достатньо сюжетних ексклюзивів чи все ж замало? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

«Більше сюжетних сінглових ігор для бога сюжетних сінглових ігор» ©

Death Stranding 2: On the Beach прям чекаю, перший був однією з дуже небагатьох ігр з відкритим світом на які варто витрачати час, але почекаю поки випустять на пк. Ghost of Yotei провалиться 50/50, Intergalactic провалиться 100%, Wolverine хз, марвел може і вистрілити, але це нецікаво у будь якому випадку, франшиза overexposed, imo

жодна гра нотідог не провалилась, попри навіть зливи сюжету TLoU2 — гра продалася дуже добре. ба більше, це не просто злив, а злив, сюжету, який не сподобався багатьом. Мені здається Intergalactic точно не провалиться.

Теж так вважаю що з наступною грою Naughty Dog усе буде доре. Зробимо скріншот коментаря пана для історії, раптом він правий.

Так, жодна з двох (2) франшиз які вони доїли останні 20 років. МБ я і помиляюсь офк, мені особисто виглядає цікаво гра (крім того як себе поводить актриса та сам Драхман ), але побачимо, залежить сильно від івентів в моменті. Якщо там війна з Іраном/Китаєм буде і мобка в США, то офк всім буде пофіг на культурні війни в індустрії.

Ghost of Yotei провалиться 50/50

Цікавий прогноз, враховуючи, як гарно продалася перша частина.

Ну так протагоніста замінили та гендерсвапнули, там культурна війна може включитись (абсолютно справедливо), тому і кажу 50\50

Підписатись на коментарі