Sony планує випускати «принаймні одну» сюжетну гру від своїх внутрішніх студій щороку
Герман Хульст, генеральний директор Studio Business Group у Sony Interactive Entertainment, розповів про плани компанії на однокористувацькі ігри. Вона має намір випускати принаймні один сюжетний проєкт від внутрішніх студій щороку. Керівник запевнив, що це будуть релізи «відповідної якості». Але поки що Sony дотримується лиш мінімальної планки.
Нещодавно представники вищого менеджменту компанії виступили перед інвесторами. Під час розмови Хульст окреслив пріоритети японського платформотримача у випуску нових проєктів.
«Що стосується студійного бізнесу, я б сказав, що ми зосереджені на якості, своєчасному запуску, залученні та прибутковості — і, звичайно, на монетизації. У сегменті однокористувацьких ігор ми зосереджені на тому, щоб щороку випускати принаймні одну основну гру в потрібний час і з відповідним рівнем якості, якого гравці очікують від PlayStation Studios», — заявив Хульст.
Окремо директор підкреслив ціль Sony в сегменті сервісних проєктів. Компанія хоче мати базу ігор, які гарантуватимуть довгострокову залученість аудиторії та регулярний потік коштів.
«У сегменті live-сервісів ми зосереджені на створенні постійної бази live-сервісних ігор, які сприяють постійній залученості та монетизації, як це було досягнуто нашими нещодавніми релізами. І нарешті, ми продовжимо розширювати наші франшизи завдяки дуже продуманому ритму випуску та інвестиціям у трансмедійні активи», — підсумував Хульст.
Якщо ж рахувати релізи саме від внутрішніх студій Sony, то поки що компаній виконує лиш заявлений мінімум в плані сюжетних ігор. Цього року вийде Ghost of Yōtei, у
Окремо Sony видає ігри від сторонніх розробників, які стають ексклюзивами PS5. Наприклад, цього місяця вийде Death Stranding 2: On the Beach.
7 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів