Український розробник планує продавати гру Black Raven в рф і таким чином підштовхувати росіян до держзлочинів
Засновник студії Looking4Strange, український розробник Олексій Марченко, нещодавно анонсував гру Black Raven — похмурий бойовик, що був натхненний слов’янським фольклором. Однак українська аудиторія залишилася обурена деякими рішеннями автора. Спочатку в грі мала з’явитися російська локалізація. І хоча від цієї ідеї розробник відмовився, продавати Black Raven на території рф він все ж таки планує.
«Чорний Ворон — це пригодницька гра від третьої особи, натхненна слов’янською міфологією. Дія гри відбувається у вигаданій Україні XIV століття, де гравці потрапляють у темне серце епідемії чуми серед безкрайніх рівнин і похмурих лісів Східної Європи. Ця похмура історія починається з того, як Іван, простий селянин, повертається додому і знаходить свою сім’ю зруйнованою загарбниками та зловісними створіннями з фольклору. Охоплений жагою помсти, він приймає роль Чорного Ворона, щоб полювати на тих, хто зруйнував його життя», — так сам розробник описує свій проєкт.





Початково в Black Raven планувалося кілька мов, серед яких була і російська. Деякі гравці помітили цей факт, засудили рішення і попросили Олексія пояснити свою позицію.
«Black Raven — це насамперед проєкт, глибоко вкорінений в українську історію, культуру та біль. Українська мова тут — ключова і завжди буде в центрі. Але я також свідомо додав російську та польську локалізацію, щоб донести історію ширше, зокрема до тих, хто теж розуміє, що таке спільне страждання, навіть якщо вони не говорять українською.
Я категорично не підтримую вторгнення і повністю не згоден із тим, що зробила рф. Але я також не збираюся обмежувати доступ до гри за мовним принципом. Я не збираюся ґейткіпити мову через політику. Мова — це лише інструмент, а не ідеологія. Моя історія — про людей, про біль, про втрату — а не про прапори. Ти маєш право не погоджуватись. Я лише прошу вести діалог із повагою», — зазначив розробник.
Втім, після чергового раунду претензій автор «Чорного ворона» все ж відмовився від ідеї додати до проєкту російську та білоруську локалізації.
«Спочатку я планував додати кілька мов, зокрема й російську, а також польську, можливо білоруську — бо хочу, щоб більше людей змогли пережити цю історію... Але врешті я від цього відмовився через таких токсичних людей, як ти. І ні — це не „плювок на могили“. Це називається інклюзивність. До речі, хіба ти не хотів би, щоб гнобителі почули цю історію й усвідомили її? Ти не маєш права ґейткіпити біль, мову чи культуру», — відповів Олексій одному з підписників.
Коли ж інші користувачі Steam запитали у геймдевця, чи планується продаж гри на території росії, він розповів про неочікуване рішення.
«Я ще не вирішив остаточно, але, мабуть, поставлю на початку гри попередження для російськомовних гравців: я віддам частину прибутку на підтримку українських військових. У результаті для громадян росії купівля гри стане державним злочином — зрадою, адже вони фінансуватимуть свого ворога. Думав, буде кумедно», — пояснив розробник.
Ситуація, коли українські інді-розробники додають у свої ігри російську мову, — не нова. Однак цікаво почути ваші думки про рішення продавати Black Raven на території рф та жертвувати частину прибутку на потреби ЗСУ.
51 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів