Геймдиректор Assassin’s Creed III вважає, що випуск нових ігор в Game Pass може нашкодити індустрії. Але його нова студія зробила саме так
Алекс Хатчінсон — колишній креативний директор в Ubisoft і засновник студії Raccoon Logic. Нещодавно його компанія випустила пригодницьку гру Revenge of the Savage Planet. В день релізу вона потрапила в Game Pass, однак керівник розкритикував подібну практику. На його думку, поява нових ігор одразу в сервісах підписки може нашкодити індустрії. Це «знецінює» проєкти в цілому.
Хатчінсон поспілкувався з журналістами Gamer Social Club. В інтервʼю директор визнав, що «більша частина трафіку» Revenge of the Savage Planet надійшла з Game Pass. При цьому продажі гри, за словами керівника, були «хорошими».
Як пояснив Хатчінсон, Raccoon Logic намагалася збалансувати залучення аудиторії та доходи. Щоб привабити якомога більше людей, студія уклала партнерство з Microsoft. Однак далі директор розкритикував власне ж рішення.
«Вся індустрія повинна погодитися дозволяти ігри на сервісах за передплатою лише через рік після випуску», — заявив Хатчінсон.
Він навів приклад фільмів, які спочатку виходять в кінотеатрах, а пізніше зʼявляються цифрові версії. На думку керівника, у геймдеві має діяти схожа практика.
«Якщо така ситуація триватиме, то нинішня структура виявиться дуже згубною для всіх, хто не належить [великому] видавцеві», — продовжив Хатчінсон. «Усі, крім Nintendo, також беруть участь у перегонах за знецінення контенту, яка закінчиться сльозами», — додав він пізніше у власній соцмережі.
Директор пояснив, з чим повʼязані суперечності в його позиції. Raccoon Logic сподівалася, що випуск Revenge of the Savage Planet в Game Pass залучить широку аудиторію і посприяє продажам додаткового контенту. Однак результати виявилися іншими.
«Ми цього не побачили, принаймні поки що. Ми побачили, що контент знецінився, і що люди менш схильні платити за нього. В довгостроковій перспективі це, ймовірно, означатиме зменшення кількості ігор, які виходять, і банкрутство багатьох студій», — додав Хатчінсон.
Керівник додав, що раніше чеки від Microsoft були «достатньо великими, щоб мати значення». Але зараз ці кошти не настільки ж значні.
«Сьогодні, якщо ваша гра не є дуже маленькою або ви не володієте рідкісним величезним брендом, це не так вже й багато. Але Microsoft чудовий партнер, і ми дуже раді працювати з ними», — підсумував Хатчінсон.
Нагадаємо, раніше ми писали, як експрезидент Sony Interactive Entertainment Шухей Йошіда розкритикував модель сервісів підписки на кшталт Game Pass. Він назвав такі пропозиції «небезпечними» для індустрії.
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів