Геймдиректор Assassin’s Creed III вважає, що випуск нових ігор в Game Pass може нашкодити індустрії. Але його нова студія зробила саме так

Алекс Хатчінсон — колишній креативний директор в Ubisoft і засновник студії Raccoon Logic. Нещодавно його компанія випустила пригодницьку гру Revenge of the Savage Planet. В день релізу вона потрапила в Game Pass, однак керівник розкритикував подібну практику. На його думку, поява нових ігор одразу в сервісах підписки може нашкодити індустрії. Це «знецінює» проєкти в цілому.

Хатчінсон поспілкувався з журналістами Gamer Social Club. В інтервʼю директор визнав, що «більша частина трафіку» Revenge of the Savage Planet надійшла з Game Pass. При цьому продажі гри, за словами керівника, були «хорошими».

Як пояснив Хатчінсон, Raccoon Logic намагалася збалансувати залучення аудиторії та доходи. Щоб привабити якомога більше людей, студія уклала партнерство з Microsoft. Однак далі директор розкритикував власне ж рішення.

«Вся індустрія повинна погодитися дозволяти ігри на сервісах за передплатою лише через рік після випуску», — заявив Хатчінсон.

Він навів приклад фільмів, які спочатку виходять в кінотеатрах, а пізніше зʼявляються цифрові версії. На думку керівника, у геймдеві має діяти схожа практика.

«Якщо така ситуація триватиме, то нинішня структура виявиться дуже згубною для всіх, хто не належить [великому] видавцеві», — продовжив Хатчінсон. «Усі, крім Nintendo, також беруть участь у перегонах за знецінення контенту, яка закінчиться сльозами», — додав він пізніше у власній соцмережі.

Директор пояснив, з чим повʼязані суперечності в його позиції. Raccoon Logic сподівалася, що випуск Revenge of the Savage Planet в Game Pass залучить широку аудиторію і посприяє продажам додаткового контенту. Однак результати виявилися іншими.

«Ми цього не побачили, принаймні поки що. Ми побачили, що контент знецінився, і що люди менш схильні платити за нього. В довгостроковій перспективі це, ймовірно, означатиме зменшення кількості ігор, які виходять, і банкрутство багатьох студій», — додав Хатчінсон.

Керівник додав, що раніше чеки від Microsoft були «достатньо великими, щоб мати значення». Але зараз ці кошти не настільки ж значні.

«Сьогодні, якщо ваша гра не є дуже маленькою або ви не володієте рідкісним величезним брендом, це не так вже й багато. Але Microsoft чудовий партнер, і ми дуже раді працювати з ними», — підсумував Хатчінсон.

Нагадаємо, раніше ми писали, як експрезидент Sony Interactive Entertainment Шухей Йошіда розкритикував модель сервісів підписки на кшталт Game Pass. Він назвав такі пропозиції «небезпечними» для індустрії.

А ви згодні з позицією засновника Raccoon Logic? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Правильно каже, консолідація (ринку) ігор на демпінговій підписочній моделі це очевидна шкода індустрії, особливо коли це робить хтось рівня майкрософт.
Більш того, це забирає право у людей голосувати грошима за кращий продукт, бо гроші будуть перерозподілені з демпінгової підписки не пропорційно потенційному вкладу.

Підписатись на коментарі