Творці Among Us фінансують у вісім разів більше ігор, ніж інші видавництва. Середній чек — до $1 мільйона
Торік Innersloth, відома за Among Us, відкрила свій видавничий підрозділ — Outersloth. А нещодавно в студії розповіли про його діяльність. Завдяки своєму підходу без втручання у розробку компанія підписує контракти з інді-творцями у вісім разів частіше, ніж інші видавництва. За рік Outersloth профінансувала 22 проєкти. Середній чек зазвичай не перевищував $1 мільйон.
Офіційна статистика зʼявилася на сайті Innersloth. Директорка з комунікацій Вікторія Тран розповіла про роботу Outersloth за рік. Загалом компанія профінансувала 22 гри. Це «приблизно 1,4%» від всіх пропозицій, які надійшли студії від незалежних розробників. У інших видавництв показник підписання становить 0,16%, тобто у вісім разів нижчий.
«Ми можемо брати на себе більше проєктів і, ймовірно, отримувати менше заявок. Крім того, оскільки виплата наших зарплат не залежить від цього (дякуємо Among Us), ми можемо бути менш жорсткими щодо того, що ми підписуємо», — пояснила Тран.
Ось розподіл проєктів за жанрами, які отримали фінансування від Outersloth:
- Аркади — 4;
- Клікери/Idle — 2;
- Містобудування — 2;
- Карткові ігри — 2;
- Наративні проєкти — 2;
- Платформери — 2;
- Roguelite — 2;
- RPG — 6.
«Ми маємо досить різноманітні стилі, механіки та теми, які нам подобаються. До цього дня спосіб, яким ми обираємо ігри, продовжує значною мірою залежати від загальних вражень», — розповіла Тран про вибір партнерів для фінансування.
Щодо бюджетів, то лише шість ігор вартували більш як $1 мільйон. Ще три знаходяться в діапазоні від $500 до $999 тисяч. А решта розроблялися за менш як $500 тисяч. Конкретніших даних Тран не навела. Невідомо також, чи мали ці проєкти інші джерела фінансування.
«Від самого початку Outersloth мав встановлений бюджет на наступні 5 (зараз 3) роки, тож ми намагаємося залишатися в межах певної суми для підписання контрактів щокварталу. Це гарантує, що ми не розтринькаємо все одразу, а розробники, які подадуть заявки у 2028 році, не опиняться за бортом.
Outersloth — це вже величезний успіх для нас. Головною метою було дати гроші в руки інді-розробників, щоб допомогти їм створювати хороші ігри, і ми це зробили», — додала Тран.
За словами директорки, зараз Innersloth не відчуває нестачі в грошах. Проте студія прагне до стабільності й в майбутньому прийматиме рішення, залежно від результатів своєї нової гри.
Нагадаємо, раніше ми писали про поради інді-розробникам від експерта з просування в Steam Кріса Зуковського. Він пояснив, чому не варто гнатися за надприбутками й намагатися досягти показників Balatro або ж Schedule I.
2 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів