СDPR надихаються Kingdom Come та Baldur’s Gate 3 при створенні The Witcher 4. А ось Bioware, на думку розробників, «змінилася»
Керівники CD PROJEKT RED зібралися разом, щоб обговорити підходи студії до роботи та зміни в жанрі. Вони розповіли, з яких ігор студія черпає натхнення під час створення The Witcher 4. Сюди входять Kingdom Come: Deliverance та Baldur’s Gate 3. А ось сучасна Bioware стала іншою, і CDPR відрізняється від неї своєю стратегією.
До розмови з журналістами PC Gamer доєдналися декілька топменеджерів. Серед них був співкерівник Адам Бадовський, який розповів про стратегію студії та джерела натхнення.
«Bioware, безсумнівно, змінилася, але змінилася і галузь. «У нашої компанії інша стратегія. Ми, безумовно, хочемо і надалі дотримуватися і глибоко розуміти наші основні правила, те, як ми розробляємо ігри, і, звичайно, нам потрібно знаходити щось нове, особливо в ігровому процесі, тому що в плані хороших історій прогрес не такий вже й великий.
Тому ми відчуваємо дуже сильні емоції, адже з часів The Witcher 3 ігровий процес збагатили різними ідеями. Які очікування гравців у цьому плані? Є чудові ігри, чудові механіки та покращення інтерфейсу. Ось така ідея нашого розвитку, і ми зосереджуємося на цьому, але водночас ми твердо віримо в суть того, що ми робимо», — почав Бадовський.
Директор пояснив, що компанія працює над двома різними світами — «Відьмак» та Cyberpunk. Проте цілі, які переслідують ці ігри, дуже схожі між собою.
«Навіть якщо ми маємо кілька ігор, це не означає, що ми зосереджуємося на чомусь одному, тому що наші ігри схожі в основних аспектах. Звичайно, Cyberpunk відрізняється від Witcher, та лиш настільки, щоб бути більше цікавим для мене, а не для вас. Але я думаю, що ядро, або ж основи того, як ми створюємо ігри, залишаються незмінними. Можливо, в цьому і полягає різниця між нашою стратегією та нинішньою стратегією Bioware», — додав Бадовський.
Далі директор перейшов до джерел натхнення. Одне з них — дилогія Kingdom Come: Deliverance від чеської Warhorse Studios. Бадовський розповів, чому йому так подобається ця серія.
«Я люблю Kingdom Come за реалізм і атмосферу, за почуття гумору. Симуляція Kingdom Come — теж чудова. Є так багато варіантів, можна змінювати світ, і це супер. Ми хотіли б також слідувати цій тенденції. Тож це, безперечно, наші наступні кроки. Але водночас ми хотіли б створити дуже різнопланових, дуже мотивованих персонажів. Тож це іноді суперечить одне одному. Це чудовий виклик для дизайнерів», — пояснив Бадовський.
У випадку з Larian розробники черпають натхнення з підходів. CDPR подобається, як у Baldur’s Gate 3 реалізовані персонажі. Однак свобода вибору в проєктах компанії накладає свої особливості в розробці.
«Larian створюють покрокові ігри. Це інший тип гри, і спосіб взаємодії з персонажами теж зовсім іншим. Ми любимо прописувати персонажів, розуміти минулу і майбутню мотивацію персонажа. Тому це займає так багато часу. [У BG3] також є чудові персонажі, та оскільки в проєкті Larian є свобода вибору, це змушує вас використовувати інші прийоми, ніж ми. Але я думаю, що ми спостерігаємо один за одним, і таких ігор не так багато, тому це природно. І ми бачимо, як реагують фанати на ці тактичні [RPG]», — підсумував Бадовський.
Тему продовжив інший директор CDPR — Міхал Новаковський. За його словами, Baldur’s Gate 3 вразила багатьох розробників з польської студії. Але «Відьмак» буде іншим типом RPG.
«Ми більш робимо ставку на великий відкритий світ. Але багато з того, що показала Baldur’s Gate 3, стало натхненням. Чесно кажучи, в цьому немає нічого ганебного. Я думаю, що всі, хто випускає ігри в наш час, озираються на те, що було зроблено раніше, і дивляться, що спрацювало, що було чудовим, і чи можуть вони вписати це в те, що вони роблять.
Тож, звичайно, BG3 надихнула нас, але я думаю, що ми все ще більше дотримуємося того, що було в The Witcher 3 і Cyberpunk, навіть якщо ми не хочемо просто робити ще одну таку ж гру, тільки з кращою графікою. Ми хочемо внести інновації в ігровий процес та інше. Сподіваюся, коли настане час, це стане зрозумілим», — додав Новаковський.
Нагадаємо, нещодавно Senior Technical Animator у CD PROJEKT RED Юліус Гірбіг прокоментував перехід студії на Unrteal Engine 5. За словами фахівця, технічне демо The Witcher 4 довело, що зміна рушія «цього варта».
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів