Команда розробників Clair Obscur: Expedition 33 планує залишатися невеликою. А бюджет гри менший, ніж у Mirror’s Edge

Метью Хандрахан обіймає посаду директора з портфоліо у Kepler Interactive, яка видала Clair Obscur: Expedition 33. Нещодавно він поділився думками про успіх гри. Керівник заявив, що зараз кількість проєктів від ААА-компаній знижується. Завдяки цьому в індустрії зʼявляється місце для менш масштабних, але якісних релізів. А ще директор натякнув на малий за сучасними мірками бюджет Expedition 33.

Хандрахан поспілкувався з журналістами видання GamesIndustry. В інтервʼю він заявив, що зараз такі команди як Sandfall Interactive можуть проявити себе.

«Ми повинні пам’ятати, що був час, коли ААА-компанії створювали такі на кшталт Vanquish, Mirror’s Edge, Kane & Lynch. Все це дійсно круті, цікаві проєкти, але набагато меншого масштабу. І ви бачили, що кількість релізів від ААА-видавців зменшується, зменшується і зменшується. Тепер є можливість для таких команд, як Sandfall, прийти й дати гравцям те, чого вони не отримували вже досить давно», — вважає Хандрахан.

Директор з портфоліо не розкрив точний бюджет Clair Obscur: Expedition 33. Проте він заявив, що вгадати цю цифру буде складно. Тому що розробка коштувала дешевше, ніж сюжетні блокбастери 15-річної давнини.

«Я можу гарантувати, що якщо ви попросите десятьох людей вгадати, я думаю, що всі десятеро не вгадають реальну цифру. Я впевнений, що Mirror’s Edge і Vanquish коштують більше, скажімо так», — додав Хандрахан.

У цьому ж інтервʼю брав участь операційний директор і продюсер Sandfall Франсуа Мерсе. Він заявив, що студія не планує розширюватися. Компанія буде й далі покладатися на власну творчу силу та гнучкість.

«Саме так відеоігри створювалися роками. Команда, яка створила Ocarina of Time або Half-Life 2, я думаю, налічувала максимум 60 або 70 осіб, і такий розмір дозволяє приймати правильні рішення та проявляти велику креативність», — підсумував Мерсе.

Нагадаємо, раніше ми писали, як екссценарист Dragon Age Девід Гейдер високо оцінив Clair Obscur: Expedition 33. Він відніс її до ігор, які розширюють аудиторію власних жанрів.

А ви б хотіли побачити повернення якісних АА-ігор з відносно невеликою тривалістю? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі