В команді експродюсера GTA вважають, що негативні відгуки про їхню нову гру «фінансуються» зі сторони

MindsEye — перша гра від студії Build A Rocket Boy, заснованої колишнім продюсером Rockstar Games Леслі Бензісом. Нещодавно стало відомо, що після закритого показу багато журналістів і блогерів розкритикували гру. Пізніше в офіційному Discord-каналі виступив один з двох генеральних директорів компанії Марк Герхард. CEO заявив, що негативні відгуки на MindsEye «кимось профінансовані». За його словами, «неважко догадатися, хто це».

Про негативну реакцію на гру повідомив SynthPotato, який створює контент на базі проєктів від Rockstar. Він відібрав основні проблеми, згадані в матеріалах. Сюди входять велика кількість багів, поведінка ворогів, відсутність контенту у відкритому світі.

Хоча у попередніх оглядах були й позитивні аспекти. Наприклад, бойову систему загалом похвалили, а заставки назвали гарними, окремо відзначивши анімації персонажів.

Після публікації превʼю на Discord сервері Build A Rocket Boy один з користувачів запитав у Марка Герхарда, чи вважає він, що «всі люди, які відреагували негативно, були кимось профінансовані». Керівник коротко відповів «100%», а потім додав: «Неважко здогадатися, ким саме». До бесіди доєдналися й інші фанати. Один з них написав:

«Співзасновник студії, який має на увазі, що інша компанія платить оглядачам превʼю версії, щоб вони негативно відгукувалися про вашу гру, — це абсолютно дикий коментар, який можна зробити в публічному середовищі в будь-якій ситуації», — сказано в пості.

Герхард відповів, що заява «не дика, якщо це правда». Далі його попросили пояснити свою думку. У керівника запитали, чи справді він вважає, ніби люди отримують кошти за критику MindsEye. Тоді CEO частково змінив позицію.

«Ні, я ніколи цього не говорив, я знаю, що існують ферми ботів, які публікують негативні коментарі та дизлайки. Я лише сказав, що деякі люди, які не хочуть бачити Леслі або Build A Rocket Boy успішними, докладають цілеспрямованих зусиль, щоб облити брудом гру і студію. Досить легко помітити ботів і повторювані відповіді на будь-який контент, який ми публікуємо», — підсумував Герхард.

Нагадаємо, MindsEye вийде вже 10 червня на ПК та консолях. В українському сегменті PS Store гра недоступна для купівлі через політику видавця в особі IO Interactive. Ми намагалися звʼязатися з компанією, щоб прояснити цю ситуацію, але поки безрезультатно.

А ви як гадаєте, чи дійсно компанія, на яку натякає Герхард, може «фінансувати» негатив в сторону MindsEye? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

То все Байден))
Зростає кількість різних сутностей які в своїх провалах винять якісь проплачені ботоферми, якийсь фейк ньюс, папередніків і тп. Ну серйозно, який тут мотив?
Просто чергова ображена життям компанія, у якої всі винні, крім неї самої.

Слідкував за цією грою, але дізнався пізніше, що через політику IO Interactive, її забрали з play station українського регіону, то перестав за нею слідкувати. Але виглядала цікаво, жаль що на ps українці не зможуть пограти у цю гру.

Підписатись на коментарі