«Слід памʼятати про сучасну чутливість». Розробники Civilization VII розповіли, як обирають фракції для гри
Фінн Тейлор, наративний дизайнер Civilization VII, розповів про вибір цивілізацій та лідерів для гри. Основна ціль Firaxis Games — забезпечити «автентичність досвіду». Проєкт базується на реальній історії, однак в ньому є частка вигадки. При цьому існують обмеження, які повинна враховувати команда. Сюди входить і відсутність достатньої кількості перевірених даних.
Як передає GamesRadar+, Тейлор виступив з лекцією на GDC 2025. Він розповів, що «Civilization — це гра про побудову власної оповіді». Однак користувачі повинні використовувати «інструменти реальної історії, реальні цивілізації та лідерів, які створили світ, в якому ми живемо сьогодні».
Мета Firaxis — забезпечити «іммерсивний сюжет». Тобто оповідь, сформована гравцями, повинна відчуватися «автентичною людському досвіду».
«Зовнішній вигляд, відчуття і характери цивілізацій та лідерів мають бути правдоподібними, щоб гравець повірив у фантазію і почав експериментувати з історією», — заявив Тейлор.
За словами Тейлора, «неможливо, щоб Civilization була 1:1 історичною у своєму досвіді, і вона не повинна бути такою». Під час розробки кожної нової частини Firaxis стикається з обмеженнями. Частину з них диктують барʼєри в художньому дизайні або технічній компоненті. А ще є складнощі через відсутність інформації або особливості історичних подій.
«Візьмемо, наприклад, Єгипет. Для нього ми повинні зафіксувати тисячі років історії в одній єдиній громадянській культурі», — пояснив Тейлор.
Окремо розробник підкреслив, що «слід пам’ятати про сучасну чутливість. Історична лексика, яку використовував лідер за життя, сьогодні може здатися образливою». А ще деякі історичні явища не підходять Civilization за жанром і тоном. Як приклад Тейлор навів рабство, яке відсутнє в серії як механіка.
«Civilization — це гра, і вона має бути веселою. У цьому відношенні історія та фракції завжди слугують ігровому процесу. Між історією та історично обґрунтованою вигадкою йде постійний діалог. Велике питання завжди полягає в тому, де ми проводимо межу? Які б вигадки не з’являлися, вони все одно повинні залишатися в межах цивілізації або лідера, з яким ми маємо справу. Ось чому я використовую слово «автентичність», а не «точність». Мета не в тому, «чи є неправильне неправильним?». А скоріше «чи відчувається неправильність неправильною?», — підсумував Тейлор.
Нагадаємо, раніше ми писали, як онлайн Civilization VII продовжує падати в Steam. Добовий максимум у грі опустився нижче 10 тисяч користувачів. Тепер сьома частина відстає від шостої та навіть пʼятої.
10 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів