CEO New Blood заявив, що більшість гравців «майже нічого не знають про геймдев». Інші розробники з ним згодні
Дейв Ошрі, генеральний директор видавництва New Blood Interactive, заявив, що більшість фанатів відеоігор «майже нічого не знають» про їхнє створення. За його словами, геймдев має більше спільного з виробництвом фільми, ніж здається на перший погляд. Інші розробники висловили схожі думки. Вони заявили, що гравці часто неправильно оцінюють складність конкретної задачі та час, необхідний на її виконання.
Журналісти GamesRadar+ опублікували велике інтервʼю з 32 представниками індустрії. Ціль матеріалу — розвіяти хибні уявлення фанатів інтерактивних розваг. Одним зі спікерів в статті став Дейв Ошрі.
«За винятком соло-розробників, ігри — це мистецькі зусилля, які вимагають співпраці жменьки, десятків, сотень або навіть тисяч людей, які одночасно працюють разом над створенням інтерактивного мистецтва. Ви можете зібрати в одній будівлі всіх найкращих програмістів, художників, аніматорів та звукорежисерів, але це не означає, що вони зможуть створити чудову гру. Чудові ігри створюються чудовими командами, які чудово працюють разом. Допомагає також і те, що всі вони є друзями», — почав Ошрі.
Керівник New Blood також прокоментував моменти, коли анонсують нову гру або заснування студії. Тоді маркетологи намагаються максимально використати минулий досвід розробників. Проте, на думку Ошрі, це не має значення. Тому що попередні проєкти не означають, що колектив спрацюється і реалізує разом щось вартісне. За словами керівника, останніми роками зʼявилося і зникло багато студій «від колишніх розробників Blizzard».
На схожу проблему вказав операційний директор Arrowhead Йохан Пілестедт. Він пояснив, що при створенні ігор потрібно приймати багато рішень, які взаємозалежні між собою. Саме тому не можна сказати, ніби реалізувати щось буде дуже просто. В окремому випадку це значно складніше, ніж здається.
«Єдине, що люди розуміють неправильно, це те, що коли знімають фільми, ви запрошуєте акторів, і вони вже там, і ви кажете їм, що говорити. Але ігри неймовірно комплексні. Ви повинні створити актора з нуля.
[Гравці кажуть]: А чи не можна додати це або зробити те, але здебільшого рішення, які ви приймаєте (особливо чим більшою стає гра), мають так багато наслідків, що вони накладаються одне на одне. [Це робить] щось, що здається легким, дуже важким, або щось, що здається дуже важким, дуже простим. Це не інтуїтивно зрозуміло, якщо ви не працювали в геймдеві і не бачили, як вони створюються», — заявив Пілестедт.
Його думку продовжив видавничий менеджер Palworld Джон Баклі. Він пояснив, що фанати часто неправильно оцінюють кількість часу, яка потрібна на виконання певної роботи.
«Новий острів у Palworld — це пів року роботи. Це займає пів року. І коли він з’являється, люди дуже схвильовані, але перед цим ви отримуєте стільки неприємних коментарів. І ти намагаєшся пояснити це. Завжди знайдуться кілька геймерів, які зрозуміють, і вони дійсно цінують цей діалог, але більшість не розуміє», — сказав Баклі.
А Девід Шиманські, соло-розробник Dusk та Iron Lung, стомився, що гравці часто пояснюють наявність багів чи технічних проблем «лінню творців».
«Ці рішення майже завжди зумовлені невидимою павутиною складніших проблем та/або зовнішнім тиском», — сказав Шиманські.
Розробник розповів, що зараз у вільному доступі є багато інструментів. Люди поверхнево їх вивчають і вважають, ніби можуть оцінювати складність реалізації певної задачі.
«Зараз дуже легко отримати достатньо знань, щоб зробити широкі хибні припущення про те, наскільки легкою має бути та чи інша задача», — підсумував Шиманський.
Нагадаємо, раніше Дейв Ошрі заявляв, що Baldur’s Gate 3 змінила ігрову індустрію. Тепер люди більше не хочуть «тупих RPG».
6 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів