Коджіма не хоче, щоб над одним проєктом працювало більш як 150 людей. Він взяв цю кількість з історії про вівчарів
Знаменитий японський геймдизайнер та керівник Kojima Productions Хідео Коджіма розповів про оптимальний розмір команди. Він вважає, що над однією грою мають працювати не більш як 150 людей. Цю кількість він взяв на озброєння після розмови з режисером «Шаленого Макса» Джорджем Міллером, який розповів історію про кочових вівчарів.
Коджіма поспілкувався з журналістами EDGE на честь близького виходу Death Stranding 2. Під час розмови у геймдизайнера запитали про кількість людей в Kojima Productions.
«Я ніколи не хотів, щоб моя команда зростала більше, ніж до 150 осіб, які працюють над одним ігровим проєктом», — заявив керівник.
Далі японський геймдизайнер розповів про свою розмову з Міллером. Режисер переповів йому історію про кочових вівчарів, які обмежували свої отари до 150 овець. За більшою кількістю одна людина фізично не може встежити.
«Я розмовляв з Джорджем минулого року, і він привітав мене з тим, що я зберіг невелику команду», — додав Коджіма.
У розмові з режисером геймдиректор все ж зізнався, що трохи перевищив крайню межу. За словами Коджіми, вони «разом з цього посміялися».
Згідно з офіційною сторінкою Kojima Productions на LinkedIn, у студії працюють від 200 до 500 осіб. Загалом у 171 фахівця студія вказана як місце роботи.
Нагадаємо, нещодавно Коджіма розповів, що шестеро з десяти тестувальників називали першу Death Stranding жахливою. А от сиквел під час внутрішніх перевірок сподобався абсолютно всім. У продовженні зʼявиться персонаж Тарман, образ якому подарував якраз Міллер.
6 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів