В DualShockers розкритикували покращену трилогію S.T.A.L.K.E.R. Розробникам порадили не винити у критиці росіян

Журналісти західного видання DualShockers розкритикували покращену версію S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy. В цю збірку входять перші три частини української серії, які отримали візуальні оновлення. Розробників звинуватили в поганій якості графіки та деяких нібито суперечливих рішеннях. Наприклад, українських військові більше не демонструються як антагоністи. А ще журналісти порадили не звинувачувати в критиці тільки росіян, бо це «виставляє GSC у поганому світлі».

Автор тексту — Джеймі Тугаєв, Junior Editor та News Writer у DualShockers. Ось основні його претензії до покращеної збірки S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy.

  • Графіка стала значно гіршою, а моделі персонажів «вражені радіоактивною катарактою».
  • Надто агресивне застосування технологій ШІ для масштабування роздільної здатності асетів.
  • Видалена радянська символіка, що названо «стилістичним нововведенням».

«Розширене видання також позбулося російського озвучення, яке було найпопулярнішим в грі й досить поширене в розмовній мові в Київській області, коли гра вперше вийшла на екрани. Численні вивіски та плакати радянських часів російською мовою також були повністю видалені, але не замінені на українські аналоги, як це було зроблено в S.T.A.L.K.E.R. 2, що залишило оточення неповним», — сказано в статті.

  • Українські військові, за словами автора, були антагоністами в серії й «точним відображенням корупції та некомпетентності у збройних силах у 2010-х роках». Їх замінили нейтральними силами, які не мають реального аналога.

«Загалом, покращене видання оригінальної трилогії S.T.A.L.K.E.R. є значним погіршенням у порівнянні з базовими іграми. Вони беруть франшизу, наповнену гострою критикою інституційних провалів радянського уряду та перших днів української армії, і перетворюють її на історію, яка відбувається в порожнечі.

Це ведмежа послуга тій гігантській роботі, яка була проведена для реформування як уряду, так і армії з моменту здобуття Україною незалежності, а звинувачення в критиці російських рецензентів замість того, щоб [звернути увагу] на незадоволення гравців виставляє GSC в поганому світлі». — підсумував автор.

Джеймі Тугаєв у своєму тексті сміливо кидається фразами, не наводячи прикладів. Він стверджує, ніби покращені версії S.T.A.L.K.E.R. «розчарували фанатів по всьому світу». Проте автор не наводить жодного топіка з критикою на Rediit чи деінде.

У матеріалі також є фактичні помилки. Одна з них — твердження, що GSC Game World збанкрутувала у 2011 році. Це неправда, тому що рішення про звільнення всієї команди тоді прийняв Сергій Григорович, який заснував компанію та обіймав посаду керівника. Загалом студія продовжувала існувати, але виключно в особі директора. І ніде не сказано, що колектив розпустили саме через фінансові складнощі.

Що кажуть інші оглядачі

На Metacritic є пʼять оглядів покращеної версії S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy з оцінками 7-8 балів. Публікуємо висновки зі статей інших західних журналістів.

«Нові текстури та покращення доповнюють похмурий візуальний ряд непривітної Зони, не применшуючи при цьому жаху, який зробив ігри культовою класикою. Звичайно, тривалі баги можуть розчарувати, але не до такої міри, щоб ви захотіли припинити гру. Гравці, які готові не звертати уваги на наявні проблеми, зможуть насолодитися відчуттям блукання та виживання у світі S.T.A.L.K.E.R. з його багатим розмаїттям зброї та ворогів, а також жорстокими боями та дослідженнями», — Hardcore Gamer.

«Причепурений, злегка спрощений варіант класичного українського шутера з елементами жахів на виживання, який зберіг кожен шматочок свого безкомпромісно похмурого характеру та індивідуальності», — Metro.

«Фірмовий ігролад пісочниці, змішаний зі стріляниною від першої особи та виживанням, може бути не для всіх, і всі три гри мають свою частку багів та проблем з поліруванням. Але якщо ви любите шутер, де світ і атмосфера відчуваються такими ж живими, як і персонажі, то S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy ми рекомендуємо», — GamingBolt.

Отож, всі видання відзначають деякі технічні проблеми та баги в покращених версіях. Проте ніхто не називає збірку розчаруванням, яке засмутило фанатів по всьому світу.

Нагадаємо, раніше ми писали, як оновлену трилогію S.T.A.L.K.E.R. росіяни закидали негативними відгуками в Steam. Вони звинуватили розробників в «пропаганді та політизації».

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Оновлена трилогія S.T.A.L.K.E.R. викликала суперечки: з одного боку, є технічні недоліки та сумнівні дизайнерські рішення, з іншого — спроба адаптувати гру до сучасних реалій.
Варто пам’ятати, що зміни в іграх відображають еволюцію суспільства та його цінностей.

В DualShockers розкритикували покращену трилогію S.T.A.L.K.E.R. Розробникам порадили не винити у критиці росіян
Автор тексту — Тугаєв

типовий португалець, судячи з прізвища

Не тре було чипати спочившу легенду...
«GSC» закортіло бабосиків настригти то і сталось що сталось ...
Я особисто не в захваті від «реанімації» попередніх частин.
Краще б кинули всі сили на Stalker 2.

Хай пишуть і критикують, хай привертають побільше уваги)
Зате ніхто не скаже, що чергова хвиля уваги до проекту була штучною чи проплаченою)

Взагалі то критика по факту, як щодо графіки, так і до політичного видозмінення гри.

Та як, ви реально звертаєте нашу увагу на думку про Сталкер цього чувака?

Автор пише на західну аудиторію, і його почитають тисячі людей. Це по-перше. А по-друге, ми поважаємо всіх людей (окрім русні).

Він джуніор райтер для ДуалШокерз. Під його статтею лише два коментарі за два дні з дати публікації (один мій). Читачів, може, сотні дві, якщо взагалі. Ще раз питаю: навіщо це нам і навіщо ви це сюди тягнете?

Коментарі не дорівнюють перегляди. Можу вам прямо тут показати топік на 180 коментарів, у якого мало переглядів, і навпаки — топіки, де багато переглядів, і жодного коментаря. Це не тотожні речі, а ви лиш маніпулюєте. Тому що число 200 берете з повітря. І раз ви вже зачепили, що він Джуніор, то навіщо кидали картинку? Яке його образ має відношення до посади? А «тягнемо» ми це сюди, бо є контроверсійні тези, які висвітлюються про український продукт для західної аудиторії.

Яке його образ має відношення до посади?

можливо через стійкий взаємозв’язок з його образом та русолюбством, я би в принципі до загальної картини і Португалію додав, там є русолюби і не 1.

бо якщо про графіку ще щось там повередувать можна, а от про совкову хєроту без любові до неї — ні.

стосовно образу — я вам конкретних прикладів нажаль не наведу, але будучи підписником деяких правих каналів неодноразово бачив прямі взаємозв’язки які там висвітлювались. хоча беззаперечно про кожну людину з «цим образом» я би такого не казав, але коли є оце звинувачення що от бачте політизувалися, що ви робите іроди з бідними росіянцями.

чого варта лише ця цитата

Розширене видання також позбулося російського озвучення, яке було найпопулярнішим в грі й досить поширене в розмовній мові в Київській області, коли гра вперше вийшла на екрани

звідкіля це йому відомо що там популярніше, що ні, чому це важливо взагалі як там було тоді, в той час коли є зараз і є очевидні причини відмови від того що було?

тому я скоріш погоджусь з паном вище — пан просто не облагородив свої аргументи.

Так для цього і цей текст, показати, що є ось така публікація, в ній точно не всі аргументи правильні, і ось інші огляди. Я не підтримую автора, я підтримую те, що висвітлення та обговорення його публікації має право, особливо в контексті українських ігор. Якщо він накине на Відьмака, то я писати про це не буду) Нехай поляки розбираються)

в тому і справа.

Так для цього і цей текст, показати, що є ось така публікація, в ній точно не всі аргументи правильні, і ось інші огляди

на мій погляд тут дуже гарне, от прямо якісне віляння сракой, бо було за що зачепитися по факту, і було де понаписувати вкрай контраверсійної ригні.

прямо якісне віляння сракой

Зараз загалом хейт-контент рулить, тому не здивуюся, якщо така і була ціль. Особливо на фоні зростання антиукраїнських настроїв серед певних соціальних груп.

от і виникають складнощі як цю людину сприймати — як русолюба або як біологічне сміття що вважає що може робити хейт контент на темі в якій нічого не розуміє, темі кровопролитної війни що тягнеться не 1 сторіччя, де наша сторона ні на кого не нападала.

він в будь якому разі — пі**** і його стаття не може нести більше краплі логіки, бо фундамент на котрому вона базується порушений від початку.

єдина користь від цієї статті — це можливість запам’ятати цю людину.

Розумію вашу думку. Але зустрічав і думки, що видалення радянської символіки шкодить критиці режиму, яку гра демонструвала. І автор ніби теж про це згадує. Хоча його теза про мову ну дуже суперечлива, мені аж різонуло.

мені так не здається, хоча ви праві в своїй думці — мені здається ваша думка не розкрита, вибачте, дозволю собі трохи за вас додумати.
справа в тому що шкода через критику режиму може бути лише у випадку, коли людина що грає в цю гру — знає, що таке радянський союз та його історію, в такому випадку це було б просто нагадування якійсь давно минулій шкільній програмі.

як зворотній приклад — людина що не знає що таке радянський союз, буде ходити по прип’яті та її заводам, де буде бачити барельєфи і мозайки що радянський союз дбайливо наробив в певних місцях та буде думати — от люди які культурні, життя тут било ключем і взагалі які красунчики, яка ж жахлива техногенна катастрофа була.

як би гра сталкер називалась «це все радянський союз», а потім вони це все прибрали б — його оця претензія мала б якийсь сенс.

а оскільки все значно складніше — він або банально спекулює, або просто дупля не відбиває коли це пише і в цей час він дійсно якийсь глибинний знавець радянського союзу, через що про це він і не подумав коли обурився відсутністю якихось цих деталей.

Ну і чесно кажучи, я певен, що праві просто маніпулюють, вириваючи деякі окремі «образи». Чи є такі випадки? Можливо, але праві зараз перегинають настільки, що вже дуже близькі до лівих за ефектом підкови. Тож тут я не погоджуюся.

доводилось і ваш аргумент помічати неодноразово, не сперечаюсь тут.

звідкіля це йому відомо що там популярніше, що ні, чому це важливо взагалі як там було тоді, в той час коли є зараз і є очевидні причини відмови від того що було?

Лол, ну ви зараз вибрехуєтесь. Всі чудово знають що до 13го більше 90% відсотків Київу розмовляла російською.
Сорс — прожив там майже 30 років.

Того що я написав

а я що написав?

давайте я вам трохи спрощу — ви підете і перечитаєте про що йшла мова.

бо про які там вибрехування йде мова — я взагалі не розумію

ви мені ткнете пальцем на цитату і розповісте про що я там казав.

Стосовно графіки так і є, у покращенній версії зламали рендер, з вимкненим згладжуванням і апскейлером все одно картинка як з FSR ще й мерехтить. Якщо ж увімкнути зглажування ситуація міняється тільки в гіршу сторону. І це при тому що в оригінальних іграх взагалі зглаждування не працювало і без нього все ж ліпше ніж після нововведень.

Дуже влучна критика, що є то є.

«Загалом, покращене видання оригінальної трилогії S.T.A.L.K.E.R. є значним погіршенням у порівнянні з базовими іграми. Вони беруть франшизу, наповнену гострою критикою інституційних провалів радянського уряду та перших днів української армії, і перетворюють її на історію, яка відбувається в порожнечі.

Це ведмежа послуга тій гігантській роботі, яка була проведена для реформування як уряду, так і армії з моменту здобуття Україною незалежності, а звинувачення в критиці російських рецензентів замість того, щоб [звернути увагу] на незадоволення гравців виставляє GSC в поганому світлі»

Так і є. Це як зараз перевипускати фільми про другу світову без нацистів, бо німці більше не погані.

Підписатись на коментарі