CEO Rebelion заявив, що зараз спостерігається підйом середньобюджетних ігор на фоні успіху Atomfall та Clair Obscur: Expedition 33
Джейсон Кінгслі, CEO Rebelion, заявив, що «супер, супер, супер сильно задоволений» результатами Atomfall. Компанія вже розглядає можливості, як розвивати гру. Однак керівник дивиться на успіх проєкту глобальніше. Такі релізи як Atomfall та Clair Obscur: Expedition 33 продемонстрували чудові результати. І це дає надію на відродження середньобюджетних ігор, які позитивно повпливають «на творчий розвиток в індустрії».
Кінгслі поспілкувався з журналістами The Game Business. Він розповів, що Atomfall значно перевершила сподівання Rebelion. Всього за місяць гру спробували два мільйони користувачів. Для британської студії — це чудовий результат навіть з урахуванням, що проєкт доступний в Game Pass. Саме тому команда вже думає, як розвивати успіх Atomfall після запланованого доповнення.
«Ми будемо говорити про те, «що нам робити з продовженнями? Чи будемо ми робити спін-оффи?», — розповів Кінгслі про питання, якими задаються в Rebelion.
Керівник також розглядає Atomfall як частину «появи ігор, які дійсно хороші, але не є найдорожчими у світі в плані створення». Далі журналісти згадали про успіх Clair Obscur: Expedition 33 — іншого відносно бюджетного хіта. На це Кінгслі відповів, що зараз «спостерігається невеликий підйом ігор середнього рівня». Він дає «надію на довгостроковий творчий розвиток ігрової індустрії у великому сенсі».
Окремо керівник підкреслив роль Game Pass в гарних результатах Atomfall. Microsoft намагалася максимально «поширити інформацію» про реліз гри в сервісі. За словами Кінгслі, в цьому «середовищі люди можуть протестувати нову гру» без необхідності платити повну вартість.
Нагадаємо, ще до релізу Atomfall розробники розповідали, якими проєктами надихалися при створенні власної новинки. У цей список потрапила й українська серія Metro.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів