Тести показали, що ремастер The Sinking City вибагливий до ПК. Жодна відеокарта не тягне гру в 4К зі стабільними 60 FPS

Минулого тижня Frogwares випустила ремастер The Sinking City на Unreal Engine 5. Журналісти вирішили протестувати, як працює гра на сучасному «залізі». Вони використали різні відеокарти та зʼясували, що оновлена версія проєкту дуже вибаглива до ПК. У роздільній здатності 2К лише дві флагманські відеокарти NVIDIA змогли забезпечити стабільні 60 кадрів/сек. А в 4К — жодна.

Тестування провели журналісти DSOGaming, які опублікували свої спостереження в окремому матеріалі. Для експерименту вони використали збірку з процесором AMD Ryzen 9 7950X3D та 32 Гбайтами DDR5 з частотою 6000 МГц. Загалом гру перевіряли на восьми відеокартах — трьох від AMD і пʼяти від NVIDIA.

Для тестування обрали ділянку стартового рівня, яка наповнена деталями й складна для обчислення. Нижче ми зібрали основні висновки журналістів.

  • Серед нових налаштувань в ремастері The Sinking City — аскейлінг та трасування променів.
  • Підтримуються технології масштабування DLSS та FSR. Опція Frame Gen заявлена для обох варіантів, але вона не працює з апскейлером від NVIDIA. А у випадку з FSR — привʼязана до FSR Upscaling.
  • В 1080р, з максимальними налаштуваннями і без трасування променів забезпечити 60 кадрів/сек здатні лише відеокарти, не слабші за NVIDIA RTX 4080 або AMD Radeon RX 9070XT. Основною причиною такої вибагливості названа технологія Lumen.
  • При аналогічній конфігурації, але в 1440р 60 FPS продемонстрували лише NVIDIA RTX 4090 і NVIDIA RTX 5090.

  • А в нативній роздільній здатності 4К жодна відеокарта не дотягує до стабільних 60 кадрів/с. Навіть на RTX 5090 трапляються просідання до 55 FPS.

  • Якщо зменшити налаштування до високих, то RTX 5090 демонструє 83 кадри/сек в 4К. А на середніх — 120 FPS.

«З погляду графіки, The Sinking City Remastered красивіша, ніж оригінальна версія. Frogwares використала якісніші текстури, а освітлення було перероблено завдяки Lumen. У мене немає жодних претензій до графіки. Звісно, це не графічна вітрина, як Hellblade 2. Однак, Frogwares — невелика команда. Отже, як для такої гри, The Sinking City Remastered виглядає чудово. Єдиним недоліком є те, що проєкт все ще страждає від статтерів при проходженні. Це було проблемою й у версії 2019 року. Отже, ні, UE5 тут не винен. Це просто особливості реалізації гри. Тому дуже прикро, що розробники не зробили нічого, щоб їх виправити», — сказано в матеріалі.

Нагадаємо, ремастер The Sinking City вийшов 13 травня в Steam. У грі покращили графіку та деякі ігроладні елементи. Всі власники оригінальної версії отримали проєкт безплатно.

А ви грали в оригінал чи ремастер The Sinking City? Якими були ваші враження? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Unreal Engine 5. точка.

Підписатись на коментарі