CEO Take-Two певен, що з часом люди «закохаються» у Civilization VII. Адже кожну нову частину серії критикують на релізі
Генеральний директор Take-Two Interactive Штраус Зельнік прокоментував суперечливий реліз Civilization VII. Він визнав, що гра «мала деякі проблеми на старті» й загалом розділила аудиторію. Та як зазначив CEO, таке трапляється на релізі кожної нової частини франшизи. Далі розробники випускають оновлення, любов фанатів повертається, а проєкт отримує довгий хвіст продажів.
Зельнік дав інтервʼю виданню GamesIndustry.biz. Журналісти запитали у директора про подальшу долю Civilization VII на фоні змішаних відгуків. Однак керівник не турбується з цього приводу, тому що всі частини серії на релізі отримували певну порцію критики.
«Кожного разу, коли ми випускали нову версію Civilization для різних платформ, гравці, які люблять франшизу і пов’язані з попередніми варіаціями, відчували певне здивування. Потім ми час від часу робимо оновлення, вносимо зміни, розвʼязуємо проблеми, і цикл продажів стає дуже довгим, а люди — знову закохуються в неї», — заявив Зелнік.
Директор згоден з тим, що Civilization VII потребує покращень. За його словами, Firaxis Games «мабуть, треба ще попрацювати». Однак Зелнік задоволений продажами сьомої частини, назвавши їх «високими». Керівник вважає, що з часом відгуки стануть позитивними та відповідатимуть комерційному успіху проєкту.
«Ми дуже задоволені тим, як все просувається, і я думаю, що з часом все буде просто чудово», — підсумував Зелнік.
Нагадаємо, раніше ми писали, що піковий добовий онлайн Civilization VII в Steam впав нижче десяти тисяч осіб. За цим показником гра відстає від шостої й навіть пʼятої частини франшизи.
3 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів