Продюсерка Assassin’s Creed Джейд Реймонд покинула власну студію. Це трапилося після тестування нової гри

Джейд Реймонд найбільше відома як виконавча продюсерка різних частин серії Assassin’s Creed. З 2021 року вона очолювала власну команду Haven Studios, яку пізніше викупила Sony. Однак тепер стало відомо, що керівниця вирішила покинути свою ж компанію. Точна причина її звільнення невідома, проте це трапилося після зовнішнього тестування дебютної гри студії під назвою Fairgame$.

Як повідомило видання Bloomberg, працівники Haven Studios не знають, чому Реймонд покинула свою посаду. У керівництві PlayStation публічно не назвали причину такого рішення.

Джерела редактора Джейсона Шраєра повідомили, що керівниця пішла через кілька тижнів після зовнішнього тестування Fairgame$ — першої гри студії. Перед його початком розробники нервували, через те як люди можуть сприйняти проєкт. В офіційному коментарі представник Sony підтвердив відхід Реймонд з посади директорки.

«Джейд Реймонд була неймовірним партнером і далекоглядною силою у заснуванні Haven Studios. Ми глибоко вдячні за її лідерство та внесок і бажаємо їй всього найкращого в подальшому житті», — сказано в заяві.

Представник компанії додав, що Sony збирається й далі підтримувати Haven. Новими співкерівниками призначили Марі-Єву Даніс та П’єра-Франсуа Сапінскі. Тим часом Реймонд на запит про коментар не відповіла.

Нагадаємо, Fairgame$ — це багатокористувацький екшен з сервісною моделлю. Гра присвячена пограбуванням в антуражі футуристичного майбутнього. Користувачі обʼєднуватимуться в команди та змагатимуться між собою за головний приз.

Що ж до Джейд Реймонд, то у 2014-му вона покинула Ubisoft. Далі керівниця заснувала Motive Studio, встигла попрацювати у нині закритій Visceral Games і доєдналася до Google Stadia. Haven вона сформувала у березні 2021 року.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
багатокористувацький екшен з сервісною моделлю

смешно

Мда виконано на дуже доброму рівні, та напевно це повний провал швидше за усе серед цьльової аудиторії під кого це явно робилось.
В такому віці заходять, Ідіана Джонс чи там агент Блацковіч які вооють із паранормальним відділком СС, пантеон героїв з Mortal Combat, Кале з Blood, що постав в могили і пішов боротись із культом Чернобога, Дюк Нюкем — що стріляє монстів в перерві між заходами в туалет та в стрип клуб, Doom Guy який Marine хоча справа на Марсі йде. Лара Крофт — розграбовувачка гробниць і шукачка кладів, Xena і т.д.
Пеппі Довгий чулок, яка баламутить із друзями в пейнбол/страйкбол та грає в індіський Холі, це швидше заходить навпаки до 30 річної жінки, як себе так бачить що їй 16, а не 30+. Хоча може і зайде, в розробці явно було дорогим. З іншого боку як ми знаємо зі статистик, реальний покупець ігор (хто безпосередньо платить за них грощі) це якраз мати. Якби я десь в 16-18 років питав би в батьків гроші на щось типу Manhunt (а не просто пішов та купив диск на кишенькові), мені би явно відмовили.

Конкордізація через 3... 2... 1...

У мене трейлер одразу викликав багато питань, хоч це був і CGI. Але не хочеться провалу, знаю приємного чоловʼягу, який над грою працює.

Як не дивно це міг бути маркетинговий трюк, Джейд Реймонд могла врятувати цю гру якраз тим, що пішла з «власної студії». Фем комьюніті це явно забатхертить і вони побачать гру — сататистика каже саме за себе, зараз рішення про покупку приймає мама. Мама за віком швидше за усе сама в дитинсві мала там : NES, Sega, Atari а то і 3DO, PS, Dream Cast, Nintdendo 64 і т.п. Така мама явно буде контролювати, в що грають її діти, особливо після чисельних повідомлень — що шкільні стрільці по дуже багато грали в Doom, GTA і т.п. Той же Assassin’s Creed із гіліотинами, політичними підлянками в стилі Війни Престолів, сексуальними підтекстами і т.д. Чому це вчить підлітків ? Власне бачимо як є.
А так треба витратити дуже багато бабла на PR і вихід в продакшн. Жінка 30-45 які відомо найдорожчий для залучення клієнт, це найбажаніший сегмент ринку будь якого маркетолога.

Підписатись на коментарі