Можна вважати провалом? За три місяці онлайн у Civilization VII в Steam впав нижче 10 тисяч гравців
У Sid Meier’s Civilization VII продовжуються проблеми. Після невдалого старту і критичних відгуків в Steam розробники з Firaxis Games так і не змогли виправити ситуацію з грою. Випуск оновлень не допоміг, і в результаті онлайн сьомої частини в сервісі Valve впав нижче десяти тисяч осіб. І це ще піковий показник за добу, а мінімум взагалі менший ніж п’ять тисяч.
Згідно з сервісом SteamDB, онлайн у Sid Meier’s Civilization VII падав весь час, починаючи з релізного тижня. Піковий показник проєкту в Steam — 84 558 користувачів. Ще після запуску ми писали, що сьома частина не дотягнула до результатів пʼятої та шостої за максимальною кількістю одночасних гравців.
За останні три доби піковий онлайн у Civilization VII становив 9,3 тисячі осіб. А найнижчий показник — 4,5 тисячі. На момент написання топіка в грі розважаються трішки більше ніж 7 тисяч користувачів.
Для порівняння, у Civilization VI максимум за добу становить 34 410 осіб. Стратегія входить до топ-40 проєктів за піковим онлайном в Steam. Приблизно ці ж показники тримаються у грі вже протягом довгих років.
Сьома частина за останні 30 днів отримала в магазині Valve 1227 відгуків, і лише 42% з них позитивні. Причини критики все ті ж, що й на релізі — недостатня кількість функцій, зміни в фундаментальних механіках, відсутність відчуття виклику тощо.
Нагадаємо, ми випускали огляд, в якому наш редактор описав всі проблеми Sid Meier’s Civilization VII. А ось тут можна ознайомитися зі стартовими відгуками про гру після релізу.
12 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів