Можна вважати провалом? За три місяці онлайн у Civilization VII в Steam впав нижче 10 тисяч гравців

У Sid Meier’s Civilization VII продовжуються проблеми. Після невдалого старту і критичних відгуків в Steam розробники з Firaxis Games так і не змогли виправити ситуацію з грою. Випуск оновлень не допоміг, і в результаті онлайн сьомої частини в сервісі Valve впав нижче десяти тисяч осіб. І це ще піковий показник за добу, а мінімум взагалі менший ніж п’ять тисяч.

Згідно з сервісом SteamDB, онлайн у Sid Meier’s Civilization VII падав весь час, починаючи з релізного тижня. Піковий показник проєкту в Steam — 84 558 користувачів. Ще після запуску ми писали, що сьома частина не дотягнула до результатів пʼятої та шостої за максимальною кількістю одночасних гравців.

За останні три доби піковий онлайн у Civilization VII становив 9,3 тисячі осіб. А найнижчий показник — 4,5 тисячі. На момент написання топіка в грі розважаються трішки більше ніж 7 тисяч користувачів.

Для порівняння, у Civilization VI максимум за добу становить 34 410 осіб. Стратегія входить до топ-40 проєктів за піковим онлайном в Steam. Приблизно ці ж показники тримаються у грі вже протягом довгих років.

Сьома частина за останні 30 днів отримала в магазині Valve 1227 відгуків, і лише 42% з них позитивні. Причини критики все ті ж, що й на релізі — недостатня кількість функцій, зміни в фундаментальних механіках, відсутність відчуття виклику тощо.

Нагадаємо, ми випускали огляд, в якому наш редактор описав всі проблеми Sid Meier’s Civilization VII. А ось тут можна ознайомитися зі стартовими відгуками про гру після релізу.

Спільното, хтось з вас взагалі грав у сьому «Цивілізацію»? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Типова ситуація з Цивою, після релізу всі плюються, кажуть що гра лайно і гірша в серії, онлайн мінімальний а потім через пару років гру допилюють і стає нормальною грою. Будь-яку Цивілізацію не варто купувати ще рік-півтора після релізу

Ещё бы , цену завалили выше чем за ААА так ещё и за недоделаную игру

допилят еще, если деньги не кончатся
кто против нововведений, может смело продолжать играть в старые части

У власне автора всієї серії є правило геймдизайну щодо успішного сиквелу — ’33/33/33′:
1/3 фіч і механік зберігається з попередньої частини, 1/3 поліпшується і доопрацьовується, і 1/3 додається абсолютно нового
Тут цього не дотримались, занадто багато нових і революційних механік, які до того ж були не в найкращому стані на старті — звідси і провал
Ну і багато малих деталей, яких, таке враження, вирізали спеціально — відсутність швидкого переміщення, продовження ходу, перейменування міст і т.д.

Всі ці революційні механіки вже були у Humankind, та і в загальному дуже багато всьо нова Цива взяла в них. Справа у полішингу, про UI тут не треба навіть розпинатися.

Так, але їх ніколи не було в Циві, тому для багатьох гравців які в Хюманкайнд не грали або ж він їм ’не зайшов’, вони і будуть революційними або так само ’не зайдуть’ і тут
Розділення лідера і цивілізації наприклад — це ж основний концепт в принципі для гри, яка називається Цивілізація, а його просто похерили

Онлайн у 7 навіть нижче, ніж в у 5 частини. А це вже «до побачення», тут навіть ДЛС не допоможуть, бо їх розробляти будуть ті самі ж «професіонали».

Не грав і не збираюся, бо прибрали ключові для мене механіки. А в мене в бібліотеці ще штук 5 топ ігор, які хочу пройти (я просто не встигаю, бо часто 1 гра = 1 рік). А з урахуванням політичної гіркоти навколо гри, то ще менше бажання.

Звісно не можна вважати нову частину провалом. 5, 6 частина — все теж саме. На релізі скачок, а потім падіння онлайну і купа негативних відгуків. Потім гру фіксять, виходять DLC і онлайн зростає. Тут теж самий кейс скоріш за все

Зовсім інший кейс. Тут просто фіксами та длс не обійдеться, бо гра г..но. Шоста та п’ята частини порівняно з 7 просто шедеври. Бо додати дебільні зміни, а те, що чудово працювало просто прибрати, верх дегенератства.

Мало Души в гру вклали розробники

Ж...пу вони туди вклали. І ж..па вийшла.

Підписатись на коментарі