Як ми втрьох створюємо власний BeatEmUp проєкт
Привіт, спільното, раніше я писав про наш проект у розділі #ScreenshotSaturday і ось прийшов час поділитися більш розгорнутим дописом.
Про нас
Ми — інді команда з трьох розробників: Олександр Запісочний, Денис Нонка і Я. Кожен з нас має неабиякий досвід у розробці ігор, при чому як комерційний, так і досвід розробки своїх інді проектів (про них напевно можна окрему статтю написати). І ось ми об’єднали зусилля задля роботи над нашим BeatEmUp проект Project FS (робоча назва :).
Що ж таке Project FS і чому BeatEmUp
Ми вже мали досвід розробки бойових механік на попередніх проектах, тому обрали робити те, що вже більш-менш вміємо. Нам хотілося зробити бойову механіку чимось схожу на Sifu, Spider-Man, Yakuza: Like a Dragon, Urban Reign, але при цьому щось, що ми можемо витягнути по масштабу та об’єму необхідного контенту. Тому також дивились і на скромніші проекти типу Midnight Fight Express . В результаті вирішили взяти схожу top-down систему контролю камери, яка до того ж присутня у RPG та Rougelike іграх, які нам також подобаються: Path Of Exile, Hades, Curse of the Dead God, Ravenswatch, а заодно і підгледіти в них підходи до розробки контенту.
Також ми вирішили об’єднати динамічну бойову систему із Rougelike проходженням, де у гравця буде можливість обирати різноманітні бонуси для свого персонажа: від прокачки статів та пасивних бонусів — до додаткових рухів, включно з супер-потужними ultra-combами. Це має надати грі варіативність геймплею без значних витрат ресурсів на левелдизайн та наратив.
За рушій обрали Unreal Engine 5 і поки не шкодуємо:)
Де ми наразі та як ми працюємо
Розробка триває близько 8 місяців, у більшості з нас є основна робота, тож працюємо над проектом у вільний від онної час. Ми вже пройшли майлстоун First Playable та зараз рухаємось до Vertical Slice, на який хочемо мати близько години геймплею та більшість механік у реалізованому вигляді. Ми досить задоволені прогресом на даний момент, напевно комерційний досвід непогано допомагає нам планувати та пріоретизувати необхідні задачі, хоча і розуміємо, що попереду ще дуже довгий шлях.
Після спроб залучення інвестицій на попередніх проектах, ми вирішили зробити Project FS по максимумусвоїми силами з можливим залученням людей на аутсорс по темам, де нам може не вистачити експертизи. Так що go, indie!
Запрошуємо до обговорення
Це наше перше знайомство і у нас є ще багато чим поділитись, але хочеться почути вашу думку: що думаєте про наш проект, які у вас є питання та про які теми вам би було цікаво почитати: дизайн та розробка бойової механіки, арт (персонажі, оточення), анімації, технічні рішення, rougelike та meta механіки. Тож пишіть у коментах..
P.S. і з Днем Вишиванки всіх!
14 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів