CEO Epic Games визнав, що EGS «незручний», і «його потрібно покращити». Але вказав і на важливу проблему Steam

Тім Свіні, CEO Epic Games, розуміє проблеми Epic Games Store. Гендиректор знає, чому люди називають його «незручним», адже він дотримується такої ж думки. За словами керівника, компанії необхідно покращити магазин. Зараз EGS недостатньо зручний і містить надто мало функцій, які потрібні відвідувачам. Однак у Steam теж є проблеми.

Про це Свіні заявив під час інтервʼю з Лексом Фрідманом. Генеральний директор визнав, що прогрес в покращенні Epic Games Store розчарував як компанію, так і користувачів.

«Одна з причин, чому люди характеризують лаунчер Epic Games як незручний, полягає в тому, що лаунчер Epic Games незручний. Нам потрібно його покращити.

Ми не зробили достатнього акценту на функціях зручності. Ми неодноразово це дуже чітко визнавали та пройшли через численні зміни. Але знаєте, це, безумовно, було розчаруванням для нас і для багатьох користувачів», — заявив Свіні.

Керівник підкреслив, що проблеми сервісу не є «однорідними». Вони залежать від розташування серверів і розміру бібліотеки. Тому неможливо задовольнити потреби всіх користувачів одночасно.

Свіні також провів паралелі зі Steam. За його словами, EGS не повинен просто перейняти всі функції з магазину Valve. Хоча багато зручностей, які роблять Steam «простим і цікавим у використанні», варто реалізувати в Epic Games Store.

Гендиректор певен, що на дистанції Epic Games обійде Valve завдяки перевагам свого підходу. Ймовірно, він має на увазі нижчі комісії для розробників та бонуси при використанні UE5. На думку Свіні, цьому посприяє відхід від ексклюзивів, коли ігри почнуться виходити одночасно на всіх платформах.

«Ваша гра значно виграє, якщо об’єднує всіх гравців разом, а не розділяє їх між різними онлайн-платформи. Я думаю, що майбутня тенденція буде в цьому напрямку. Я б хотів, щоб Valve відкрила Steamworks для роботи на всіх платформах. Вони могли б легко це зробити, ми це зробили, але, схоже, вони використовують його як важіль, щоб утримувати людей в Steam», — продовжив Свіні.

Керівник також вказав на вагому проблему сервісу Valve — «токсичну частину спільноти». Ці користувачі влаштовують «кампанії переслідування» розробників, пишучи негативні відгуки з різних причин. Інколи це відбувається, якщо проєкт зі Steam використовує Epic Online Services для реалізації певних функцій.

«Розробники роблять це для того, щоб об’єднати своїх гравців на різних платформах, мати друзів на різних платформах та голоси на різних платформах. Але, несподівано, раптом це намагаються перетворити на негатив», — підсумував Свіні.

Нагадаємо, нещодавно ми писали, як CEO Epic Games висловився щодо Unreal Engine 6. Він розповів про основні цілі шостої ітерації рушія та проблему, яку має розвʼязати UE6.

А ви користуєтеся Epic Games Store? Як гадаєте, чи зможе сервіс колись хоча б зрівнятися за популярністю в Steam?

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Користуюсь EGS лише через безкоштовні роздачі ігор, інакше вони б мене там не побачили. Та і в решті, за ці роки так і не з’явився офіційний порт EGS на Лінукс

ну так, звісно, Steamworks на якомога більше платформ, зрозуміло) в чужому оці соломинку, в своєму бревно не бачать, бо при цьому EG не можуть портувати свій EGS в Linux вже 10 років, й кожен раз приходить ребутатися на вінду, якщо хочеш вивантажити ассети з бібліотеки, щоб їх потім використовувати в UE на Linux
а про негатив від інтеграції EOS в ігри релізнуті на стімі — лол, коли там реліз Fornite в Steam?) як же відкритість до покупців та зручність? а забув, це ж не про це, а про бабло й спроби відхопити шмат «дуже смачного» ринку

А в егс є ігри які запускаються на лінукс?

Є, але вони в Steam, GOG, або інших платформах, де є підтримка Лінуксової збірки гри.

Остання цитата показує, що ніфіга не змінилось після того як гальонкін пішов. Під токсиками вони мають на увазі рецензії на лончі, а «нетфлікс для ігор» це повний контроль за інфопростором і можливість брехати про метрики провальних проектів.

Під токсиками він має на увазі той п****ць в обговореннях. Як не знайдеш зараз в обговорення до любої гри, то там обов’язково буде купа спаму «гра воук», «гра не воук» і подібний шлак. Тут він правий, спільнота в стім це ***ане лайно.

Давно про токсичність і дивні смаки аудиторії стіма кажу.

Ні, під токсиками він має саме огляди під час лончу. Він ц-левел, які обговорення? Читка форумів це окрема робота для низів, яку він не хоче робити через пошкодження мозку лінкедліном.

такі теми часто створюють тролі/боти для фарму медальок, за які дають ХР

Тобто:
«Так у нас поганий лаунчер але в стімі є можливість ставити погані відгуки і людей ображати!»

А вони можуть почати робити ігри, замість ефективноманагерської каки, яка і є причиною негативних емоцій.

Взагалі я скіпаю продукти і компанії, де всі відгуки позитивні, бо неможливо подобатися усім і якщо їх немає це значить що компанія не є повністю чесною з споживачами.

Підписатись на коментарі