Хмари, світло, піт. Художник відзначив 20 деталей в трейлері GTA 6, які роблять гру дуже реалістичною

Нещодавно Rockstar Games випустила другий трейлер Grand Theft Auto 6. Багатьом гравцям сподобалася візуальна компонента, яку продемонстрували в ролику. Розробники вже заявили, що відео створено з фрагментів ігроладу та заставок. До обговорення доєднався Франческо П’яченці, розробник і Freelance 3D Artist. Він виділив 22 деталі в трейлері, які роблять GTA 6 дуже реалістичною.

Фахівець опублікував тред на власному акаунті в Х. П’яченці розглядав ролик з технічного погляду як художник. Публікуємо його спостереження нижче.

1. Реалістична деформація мускулів на моделях персонажів.

2. Натуральні відображення в дзеркалах машин.

3.Світло, проходячи крізь скло, створює заломлення.

4. З тіл героїв капає піт.

5. Реалістичні бульбашки в пляшці пива.

6. Машини можуть ставати по-справжньому брудними.

7. Високоякісні об’ємні хмари.

8. Волосся має складну фізичну симуляцію.

9. Частини тіла трясуться, коли персонажі рухаються.

10. Окремо змодельовані монети в касовому апараті.

11. Металева огорожа виглядає як справжня геометрія.

12. Єнот, який риється в смітті, коли його побачив персонаж.

13. Травинки змодельовані індивідуально.

14. Світло від сирен поліції відбивається на стінах.

15. Вода реалістично деформується, коли по ній їде транспорт.

16. Рендеринг води загалом на дуже високому рівні якості.

17. Дуже детальні ефекти вибухів.

18. Листя накопичується біля будинків.

19. Застосування parallax occlusion mapping для реалізації піска.

20. Шейдери волосся вражають.

21. Високоякісні спалахи світла.

22. Щільність трафіку значно зросла порівняно з попередніми іграми.

Нагадаємо, нещодавно ми писали, як GTA 6 порівняли за схожими фрагментами з пʼятою частиною. Технологічний між двома проєктами виявилася дуже помітною.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Я розумію, що це просто катсцени... але вони записані на звичайну PS5 і це лякає :) Рокстар можуть в оптимізон... але... коли дивився першій трейлери Кіберпанку, багато писав, що «це фізично не може працювали на PS4» (тоді ще актуальному залізі). І зараз трохи боюся за PS5. Хто вміє в оптимізацію ігор? Буду радий почути складні і технічні відповіді чи прогнози в коментах :)

Дві печ 5090 на 1080 потягунть такий графон? чи не? :-)))

Чекаєм нову місію з вертольотом/дроном

І шо? Яка різниця реалістична гра чи ні? Навпаки, хотілося би більше коротких ігор з гіршою графікою, аби геймплей та наратив були краще.

розумію про що ви :) і я за обома руками. Але тут немає прямого зв’язку: можна написати гарний наратив і подбати про графіку. А можна провтикати графіку, і написати поганий наратив:) Гру пилять 10 (чи 11?) років. Я думаю, в Рокстар був час і на те, і на інше

Тут є прямий зв’язок, у ігр є бюджет, і бюджет можна тратити або на одне, або на інше. Особливо в опенворлді, де по дефолту сюжет подається по краплям, а геймплей стає репетативним, просто через те що це все має бути розмазано по мапі. Немає жодної опенволрд гри з мапою розміром з ГТА, де геймплей би не здавався репетативним в якийсь момент.

Підписатись на коментарі