«Неможливе рівняння». Колишній бос PlayStation розповів, чому ігри повинні дорожчати, і чи можна цьому запобігти
Сюхей Йосіда — колишній президент Sony Interactive Entertainment та один із засновників підрозділу PlayStation. Нещодавно він висловився про вартість ігор. За словами екскерівника, рано чи пізно подорожчання мало трапитися, вказуючи на рішення Nintendo та Microsoft. Причина полягає в інфляції, але є й потенційне розвʼязання цієї проблеми — ігри з меншими бюджетами від відносно невеликих колективів.
Йосіда поспілкувався з журналістами видання PlayStation Inside. В інтервʼю зайшла розмова про підвищення базової вартості ігор. Колишній керівник заявив, що цього було неможливо уникнути.
«Рано чи пізно це мало статися. Можливо, не від Nintendo, але рано чи пізно це мало статися», — сказав Йосіда.
За словами експрезидента, причина подорожчання полягає в інфляції. Цінність грошей падає, що призводить до зростання виробничих бюджетів. Однак люди очікують, що вартість ігор залишиться без змін.
«Ми живемо в часи контрасту, коли інфляція реальна і значна, але люди очікують, що ігри, які стають дедалі амбітнішими, а отже, і дорожчими у розробці, будуть коштувати стільки ж. Це неможливе рівняння», — продовжив Йосіда.
Далі він зазначив, що компанії насправді «прагнуть диверсифікувати свої доходи». Для цього вони й створюють перевидання різних масштабів, а також порти на інші платформи. Ці проєкти вимагають значно менше фінансових витрат, а доходи від них перекривають бюджети нових ігор.
«По суті, продаж ремастерів та ремейків не є наслідком ностальгії чи бажання зробити ігри сучасними, а є свого роду „легким“ рішенням для отримання прибутку, який в кінцевому підсумку допомагає фінансувати нові ігри», — додав Йосіда.
Колишній керівник не знає, чи вирішать Rockstar і Take-Two продавати GTA 6 за $80 або навіть $90. Проте, за його словами, необхідно знайти баланс між вартістю та бюджетом. Одним з рішень проблеми можуть стати проєкти на кшталт Clair Obscur: Expedition 33. Тобто ігри, створені відносно невеликим командами, які потребують менше коштів на виробництво, ніж сучасні блокбастери.
«GTA 6, очевидно, буде прикладом для наслідування, але якщо взяти приклад з Clair Obscur: Expedition 33, то гра так само феноменальна візуально, попри те, що її команда налічує лише близько тридцяти осіб. Я вважаю, що це один зі шляхів вперед, тому що ви можете створювати чудові ігри з меншими командами та бюджетами без шкоди для якості», — підсумував Йосіда.
Нагадаємо, раніше ми писали як експрезидент PlayStation висловлювався про рішення Sony випускати свої ігри на ПК. Тоді Йосіда сказав, що для компанії — це майже як друкувати гроші.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів