CEO CI Games заявив, що сучасна ігрова аудиторія — «фальшивий міф». Думки коментаторів щодо цього розділилися
Марек Тимінський обіймає посаду генерального директора CI Games, яка відома серіями Sniper Ghost Warrior та Lords of the Fallen. Нещодавно він заявив, що сучасна ігрова аудиторія — «фальшивий міф». Такого поняття не існує, і нові дані це нібито доводять. Думки коментаторів щодо тези CEO розділилися. Частина погодилися з ним, а інші — розкритикували.
«Сучасна аудиторія» — це фальшивий міф. Дані це доводять. Робити ігри для неї — шлях до вимирання«, — написав Тимінський на власному акаунті в Х.
CEO CI Games не уточнив, на яку саме статистику він спирається. І подальшу дискусію керівник не підтримав. При цьому обговорення розгорілося масштабне. Допис отримав понад шість тисяч вподобайок та триста коментарів. Свої думки під постом виразили навіть деякі англомовні блогери.
Частина аудиторії погодилися з тезою Тимінського. На думку цих користувачів, молоді гравці просто не цікавляться новими масштабними проєктами. Вони проводять час у Fortnite і надають перевагу мобільним платформам.
«Сучасна аудиторія» існує — але вона менша і набагато більш спонтанна, ніж студії хочуть визнати. Щоб завоювати одного з таких гравців, ви часто відлякуєте трьох основних шанувальників. Ви можете створювати контент для них, але ваш бюджет швидко покаже, наскільки низька віддача", — написав користувач під псевдонімом FleetingMinded.
Інша частина людей в коментарях заперечили Тимінському. Вони заявили, що Lords of the Fallen створювалася не для сучасної аудиторії, однак не стала дуже успішною. А ось Elden Ring та Baldur’s Gate 3 змогли зацікавити різних користувачів.
Нагадаємо, раніше представники менеджменту CI Games заявляли, що будь-які соціальні або політичні наративи у грі негативно впливають на продажі. Компанія не збирається наслідувати принципи DEI.
9 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів